امروزه توسعه یافتگی بر شاخص نیروی انسانی متمرکز شده است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم روز جهانی کار و کارگر گفت: در گذشته توسعه یافتگی را در تجهیزات، امکانات و... پیش بینی می کردند اما امروزه توسعه یافتگی بر شاخص نیروی انسانی متمرکز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم روز جهانی کار و کارگر با بیان اینکه در گذشته توسعه یافتگی را در تجهیزات، امکانات و... پیش بینی می کردند اظهار کرد: امروزه توسعه یافتگی بر شاخص نیروی انسانی متمرکز شده است. وضعیت نیروی انسانی و میزان سرمایه گذاری بر روی آن آینده کشور را از لحاظ توسعه یافتگی مشخص می کند.

تشکری افزود: توجه به معیشت جامعه کارگر و رفع نیازهای آنان یک امر ضروی است چرا که آینده کشور در دستان پرتوان کارگران است.

وی خاطرنشان کرد: در سی و یکمین جشنواره امتنان کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان، ۲۵۷ متقاضی در سامانه جشنواره ثبت نام کردند و از این تعداد با بررسی پرونده های متقاضیان و بازدیدهای به عمل آمده توسط تیم داوری استان کارگران و گروه کار نمونه انتخاب شدند.

لازم به ذکر است سیدمجتبی هاشمی از شرکت مدیریت تولید برق یزد از شهرستان اشکذر به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت و علی مهرعلی به عنوان کارگر نمونه بخش خدمات از باشگاه مشتریان پیشگامان انتخاب شدند.
همچنین محسن براتی هراتی، سعید دهقان زاده، محسن صادق زاده و علی رحیم پور از شرکت آریا جنوب ایرانیان شهرستان خاتم و سعید امیرملیک و احمدعالمی گروه کار نمونه در بخش خدمات از شرکت شیشه شناور اردکان و سیدمرتضی هاشمی و محمد مهدی اندیشمند برگزیدگان گروه کار نمونه در بخش کشاورزی بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =