۱۰خرداد آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین ۱۰خرداد ماه سال جاری است و این مهلت تمدید نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین رقابتی بین خبرنگاران استان در رسانه های مکتوب، نمایندگی های خبرگزاری ها و نشریات سراسری است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود و در این رویداد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و شورای اطلاع رسانی استان، اداره کل را همراهی می کنند.
او افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئوهای خبری ۱۰خرداد ماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی شود.
اسماعیلی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پس از ارزیابی آثار توسط هیئت انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش های مختلف در تاریخ ۱۹خرداد ماه معرفی و تجلیل می شوند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تاکید کرد: کلیه متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند و بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و برای ارسال آثار  می‌بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام کرده و یا می‌توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: آثار ارسالی باید از تاریخ۱/۱/۱۳۹۹ لغایت۳۱/۱/۱۴۰۰ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشرشده باشند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =