روز جهانی صلیب سرخ یادآور فعالیت‌های خیرخواهانه است

استاندار قزوین گفت: روز جهانی صلیب سرخ یادآور فعالیتهای خیرخواهانه و خداپسندانه و نماد انسانهایی است که با همت خود عشق و ایثار را در گیتی ترویج می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در پیامی «هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ» را به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تبریک گفت.
متن پیام هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نام جمعیت هلال احمر همیشه با ایثار و احساس مسئولیت انسان های شریف و با اراده ‌ای گره خورده که همچون فرشتگان در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری آنها می شتابند و فرا رسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ در هر سال یادآور فعالیتهای خیرخواهانه و خداپسندانه و نماد انسانهایی است که با همت خود عشق و ایثار را در گیتی ترویج می دهند.
بدون شک امروز جامعه مرهون مجاهدت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها، تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل کوشا، امدادگران شجاع، جوانان غیور و مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر است که زمینه را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در جامعه مهیا کرده اند.
هفته هلال احمر نیز فرصت ارزشمندی برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه دلیرانی است که با مهربانی و لطف خود تمام توان خود را برای خدمت به بشریت بسته اند و با دلی مالامال از عشق، محبت، دوستی و وجودی سرشار از مهرورزی همه توان خود را در راه خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات و همچنین مبارزه با ویروس کرونا بسیج کرده و بی ‌واهمه از هرگونه خطری، در خدمت به جامعه پیشتاز بوده اند.
همت بی منت و تلاش این عزیزان در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ی خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان تلاشی عظیم و ماندگار است و بی شک این ایثارگری ها و فداکاری ها، شایسته و لایق والاترین تکریم هاست.
اینجانب، فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ را به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر استان قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدرشناسی از خدمات ارزنده آنان توفیق روز افزون و صحت و پیروزی این عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسألت می کنم.

 هدایت الله جمالی پور
 استاندار قزوین

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =