برنامه نماینده مجلسی که می خواهد رئیس جمهور شود

یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت :  هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد. 

وی ادامه داد : به هرحال اکثریت دولت ها امروز در ایستگاهی متوقف شده اند که بقیه دولت ها متوقف شده بودند و بی عدالتی در جای خودش باقی مانده است ، در حالی که هدف اصلی انقلاب اجرای عدالت بود کماکان جالی خودش باقی مانده است.

صباغیان به برنامه خود اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی داریم که خاک می خورند ، مدیران فراوانی داریم و داشتیم پس مشکل کجاست چرا این مسئله بدون حل باقی مانده است. 

وی افزود: ضروری است که همه برنامه ها در بستر و قوانین و مقررات صورت بگیرد ، متاسفانه اکنون به قانونین احترام گذاشته نمی شود یا اینکه ریل گذاری قوانین ومقررات ناقص اجرا می شود یا اجرای نمی شود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی بی توجهی به قانون و مقررات و دور زند قانون است و پارتی بازی است . چه کسانی قانون را دور می زنند خود مسئولان و افراد با نفوذ > بعد هم می گویم که چرا قوانین اجرا نمی شود. 

وی افزود: بنابراین اقتصاد ، فرهنگ ، صنعت، واردات و صادرات ما لنگ می زند و دچار مشکل است ما از نظر منابع کم نداریم نظام مستقل و خوبی داریم اما در این زمینه با مشکل مواجه می شویم. 

صباغیان گفت: مردم ما امروز مسئول قانونمدار می خواهد، کشور کسی را می خواهد که با بی قانونی مبارزه کند. 

وی افزود: برنامه دیگر من شفاف سازی است و مردم تشنه شفافیت بویژه در بعد مالی هستند . بنده حقوق دریافتی خودم را به مردم اعلام کرده ام و هزینه انتخاباتی را هم همینطور و سعی کرده‌ام از کسی کمک نگیرم.  برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.

با همه دلسوزان کشور کار خواهم کرد

رامین مهمانپرست روز پنجشنبه پس از ثبت نام در وزارت کشور گفت: با افرادی که علاقمند به پیشرفت کشور بوده و اولویت همگی منافع ملی است، برنامه خود را دنبال خواهم کرد.

 بنابر گزارش ایرنا، مهمانپرست ضمن ابراز بی اطلاعی از دلایل حضور گسترده اعضای دولت نهم و دهم در روزهای ثبت نام انتخابات گفت: برنامه مستقلی دارم و از همه نیروهایی که واقعا به دنبال رویکرد ملی هستند و دلسوز کشور هستند از هر جریان سیاسی یا حتی کسانی که ممکن است متعلق به این جریان های سیاسی نبوده اما در پی قدم های بزرگ برای کشور خود هستند استفاده خواهم کرد.

 برنامه نماینده مجلسی که می خواهد رئیس جمهور شود /پاسخ مهمانپرست به حضور پررنگ دولتمردان احمدی نژاد در انتخابات

مهمانپرست گفت:‌طی روزهای اخیر شاهد موجی از تهمت و توهین نسبت به عنوان بنزین ۲۰ هزار تومانی بودیم اینکه این تخریب چرا صورت گرفته چه جریانی پشت این تخریب‌ها بوده و منافع چه کسانی پشت تقریبا بوده تا دروغ هایی را نسبت دهند مردم باید قضاوت کنند.

او افزود:  اصولاً ما این طرح را برای دولت وحدت ملی آماده کردیم به عنوان یک جریان فراجناحی و ملی که هدف اصلی آن تامین منافع مردم است و هدف اصلی آن رسیدگی به اقشار ضعیف برای بهتر شدن وضعیت مردم و  بهبود معیشت آنها است مردمی که گرفتار مشکلات شدند.

مهمانپرست بیان کرد: تلاش بنده و دوستان بنده ارائه طرح هایی است که می تواند فاصله طبقاتی را جبران کند اما برای اینکه عدالت در دریافت یارانه سوخت برقرار شود طرح ما این است که باید سهمیه سوخت روی کارت ملی افراد انجام شود تا آن فردی که ده اتومبیل شخصی دارد چند برابر استفاده نکند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =