ضرورت اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های اجرایی قزوین

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به تابستان، صرفه جویی در مصرف آب و برق در دستور کار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقیه نانگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین  با بیان این مطلب، اظهار کرد:با توجه به اهمیت این موضوع در شورای اداری استان که مدیران تمامی دستگاه های اجرایی حضور دارند، بر این موضوع تاکید خواهیم کرد و گزارش دستگاه ها را در این زمینه دریافت می کنیم.

او بیان کرد: با توجه به وضعیت مصرف انرژی به ویژه برق در سطح کشور، برای استان سهمیه تعیین شده است و ما نیز کارگروهی را در این زمینه در حال راه اندازی هستیم که مکاتبات آن انجام و سهمیه های دستگاه ها هم تعیین شده است.

معاون استاندار با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، گفت:  دستگاه های اجرایی باید از تمام توان، تجهیزات و نیروی انسانی خود برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات همکاری کنند و در توزیع نیروی انسانی از جابه جایی کارکنان در شهرستان ها تا حد ممکن خودداری کنند.

او اضافه کرد: در نشستی که با فرمانداران داشتیم دغدغه آنها در این زمینه مطرح و قرار شد که نیروی انسانی هر شهرستان در همان منطقه به کار گرفته شود تا در ساماندهی نیروها مشکلاتی به وجود نیاید.

نانگیر گفت: استان قزوین حدود ۷۵۰مگاوات انرژی برق نیاز دارد که گاهی مصرف استان از ۹۰۰ و هزار مگاوات هم می گذرد که اگر این روند ادامه یابد استان دچار خاموشی می شود.

او بیان کرد: در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲داوطلب در سطح ۲۸شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴درصد آنها زن هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین افزود: استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸خرداد ماه امسال برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =