دستگیری جاعلان پلمب کنتورهای اداره برق در "شهرکرد"

سرپرست پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ نفر اعضای باند جعل پلمب کنتورهای اداره برق در "شهرکرد" خبر داد.

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سرهنگ "جعفر نفر" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم در فروشگاه لوازم برقی خود در شهرکرد پلمب کنتورهای اداره برق را با قیمت بالا به مردم می فروشد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرپرست پلیس آگاهی استان افزود: از آنجائی که تهیه و توزیع اینگونه تجهیزات منحصراً توسط شرکت توزیع برق و از طریق پیمانکاران طرف قرارداد صورت می پذیرد، این عمل باعث سوءاستفاده از اموال بیت المال و خدشه دار نمودن وجهه این شرکت شده بود.
وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات فنی و تخصصی این مغازه فروش لوازم برقی را شناسائی و پس از هماهنگی قضائی بازرسی کرده و تعداد ۴ عدد پلمب کنتور برق از داخل گاوصندوق مغازه کشف و متصدی مغازه را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی اولیه منکر فروش پلمبهای مذکور به مردم شد ولی با استعلام شماره سریال پلمبهای مکشوفه از اداره برق، جعلی بودن پلمبها مشخص شد و در ادامه تحقیقات، ۲ نفر از پیمانکاران اداره برق بعنوان همدست متهم ردیف اول شناسائی و با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.
سرهنگ "نفر" در پایان بیان داشت: این ۳ متهم که بصورت باندی اقدام به جعل و فروش غیرقانونی پلمبهای شرکت برق با قیمت بالا به شهروندان می کردند، پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =