پاسخ لاریجانی به انتقادات درباره عملکرد برادرانش

علی لاریجانی به بعضی سوالات درباره عملکرد برادرانش پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه گفتگو با علی لاریجانی در کلاب هاوس خبر داغ، لاریجانی به سوالاتی درباره خانواده اش پاسخ داد.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید.

سوال: به عملکرد برادر شما در قوه قضاییه انتقاداتی مطرح است و معتقد هستند که شما برادرها همه با هم همراه هستید، این درست است؟

لاریجانی: وقتی آقای دکتر جواد نظرش درباره برجام با من متفاوت است، نشان می‌دهد که ما نظرات متفاوتی در مسائلی سیاسی و اجتماعی داریم. همه خانواده‌ها هم این طور هستند، این موضوع طبیعی است.

سوال:در خانواده شما برادران تان ۴ سال علیه برجام نظر دادند، چرا از برادرانتان در این مدت انتقاد نکردید؟

لاریجانی: خانواده ما افراد بزرگسالی هستند که نظراتشان متفاوت است، وقتی نظرم درباره برجام با خانواده متفاوت است فاصله‌گذاری انجام می‌شود. مگر شما امشب آمدید بین خانواده ما اختلاف بیاندازید؟ اگر به تاریخ نگاه کنید متوجه می‌شوید من از بردارم انتقاد کردم و حتی خصوصی به ایشان گفتم که رفتار برخی دادستان‌ها درست نیست. پشت تریبون مجلس هم انتقاد کردم. هر کسی باید کار خودش را به درستی انجام بدهد.

شما می‌گویید برادرتان اینجوری هست خواهرتان اینجوری هست با خدای خودتان خلوت کنید در همه خانواده‌ها اینگونه هست؛ من نمی‌خواهم بگویم به من رأی دهید، من می‌خواهم مشکلات کشور را به شما بگویم.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1517148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =