فروشگاه اینترنتی بولد موبایل با نماد الکترونیکی ۳ ستاره

امروزه به دلیل استقبال عمومی از خریدهای اینترنتی، بزرگترین دغدغه مشتریان انتخاب فروشگاه مناسب و مورد اعتماد جهت خرید و پرداخت وجه است.

با افزایش خریدهای اینترنتی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وابسته به سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعتبار سنجی شرکت های دارای فروشگاه های آنلاین اقدام به اعطاء نماد اعتماد الکترونیکی  به این فروشگاه ها نموده است. و در همین راستا، این مرکز به منظور ایجاد اطمینان بیشتر مشتریان در هنگام ثبت خرید و پرداخت وجه، طرح رتبه بندی فروشگاهای اینترنتی را راه اندازی نمود. قابل ذکر است یکی از فاکتورهای بسیار مهم در این رتبه بندی، میزان رضایت مشتریان از نحوه عمکرد فروشگاه اینترنتی می باشد.  

در این طرح میزان رضایتمندی مشتریان از فروشگاه براساس تعداد ستاره های نماد اعتماد الکترونیکی آن فروشگاه ارزیابی می گردد. تعداد ستاره های بیشتر نشانه میزان رضایتمندی بیشتر مشتریان می باشد.
شرکت انفورماتیک گستر با بیش از ۴۲ سال سابقه در زمینه IT، واردات و توزیع برند های معتبر تلفن همراه، در سال ۱۳۹۶  وب سایت بولد موبایل "www.boldmobile.ir" را  با هدف عرضه برندهای مطرح  تلفن همراه با قیمت های مصوب به مصرف کننده نهایی، راه اندازی نمود.  

این شرکت پس از کسب موفقیت در عرضه کالا از طریق فروشگاه اینترنتی بولد موبایل، در فاز دوم به منظور حذف واسطه های فروش و ایجاد امکان دسترسی مستقیم خرده فروشان سراسر کشور به  قیمت های مصوب، " طرح کوک "را در قالب وب سایت بولد موبایل راه اندازی نمود تا کلیه خرده فروشان بتواندد مستقیما محصولات وارداتی این شرکت را خریداری نمایند.

شرکت انفورماتیک گستر با بیش از ۴ سال سابقه موفق در فروش اینترنتی به خرده فروشان و مصرف کنندگان نهایی و کسب رضایتمندی بالای مشتریان خود توانسته است نماد الکترونیکی ۳ ستاره را از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دریافت نماید.

جهت خرید تلفن همراه اینجا را کلیک کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1518160