فارس نوشت:

حجت‌‌الاسلام حسین ابراهیمی، نماینده مردم بیرجند در مجلس و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی درباره فعالیت‌های جریان انحرافی اصولگرایی برای انتخابات مجلس نهم با طرح این سئوال که جریان انحرافی چیست؟ گفت: اگر ثابت شده باشد که جریان انحرافی وجود دارد و کار انحرافی می‌کند به طور طبیعی اصولگرایان با این جریان برخورد جدی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای بنده ثابت نشده جریان انحرافی چه می‌کند و اطلاعات درستی در این زمینه ندارم، اظهار داشت: مشخص نیست افراد دستگیر شده در رابطه با چه چیزی دستگیر شده‌اند؛ آیا جریانی هستند یا افرادی هستند و بنده اطلاعات کافی ندارم.

 ابراهیمی در خصوص فعالیت کمیته سه نفره اتحاد اصولگرایان، متشکل از حداد عادل، عسگراولادی و ولایتی اظهار داشت: عملکرد این کمیته علی رغم نشست‌هایی که با جریانات اصولگرایی داشته‌ بروز و ظهوری نداشته است.

وی با بیان اینکه اعضای کمیته سه نفره درباره نتایجی که به دست آورده‌اند اظهار نظر نکرده‌اند، درباره خبر‌ مربوط به توقف فعالیت این کمیته، گفت: جریان اصولگرایی معطل نمی‌ماند و قطعا تصمیمات لازم باید گرفته شود که می‌تواند در چارچوب کمیته سه نفره یا توسعه آن باشد ولی در هر حال اصل حرکت نباید متوقف شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به اینکه همه امید و تلاش اصولگرایان ارائه لیست واحد است، تصریح کرد: اکنون اختلافی بین اصولگرایان وجود ندارد، منتها باید اصولگرایان برخی اختلاف سلیقه‌ها را رفع کنند.

وی با یادآوری اینکه اعضای کمیته سه نفره را محمود احمدی‌نژاد مشخص کرده، بیان داشت: منصوب بودن اعضا از طرف رئیس جمهور، طبیعی است، ولی شخصیت‌های کمیته کسانی نیستند که تابع دولت و جریان دیگری باشند، افرادی متدین، متشخص و دارای محوریت هستند که در چارچوب اصولگرایی کار خواهند کرد.

/27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
    0 0
    متاسفانه هر کس میخواهد به غیر از تمامیت خواهان فکر کند بهش انگ انحرافی و.. می زنند ولی مطمئنم امثال کیهانی ها هم عمرشون به سر میرسه هیچکس مثل احمدی نژاد برای ایران کار نکرده.