صحبت‌های محمد ربیعی درباره عملکرد تیم ملی در نیمه نخست

محمد ربیعی درباره عملکرد تیم ملی در نیمه اول گفت: سیستم 4-4-2 لوزی تیم هم خوب در نیامد و من احساس آشفتگی کردم و به نظرم این خوب نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در نیمه اول دیدار با بحرین به تساوی بدون گل رسید. محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان درعملکرد تیم ملی در این نیمه گفت:«کلا فضا انقدر از نظر ذهنی ملتهب است و سرمربی ناخودآگاه محتاط می‌شود. من خودم در این شرایط سعی می‌کنم احتیاط را کنار بگذارم و 15 دقیقه اول را پرفشار بازی کنم. چون ما امتیاز کامل می‌خواهیم و هرچه به انتهای بازی برویم فشار روانی بیشتری حاکم می‌شود و تمرکز از دست می‌رود و هم‌چنین بازی احساسی می‌شود. سیستم 4-4-2 لوزی تیم هم خوب در نیامد و من احساس آشفتگی کردم و به نظرم این خوب نیست. تنها نکته خوب بازی عملکرد احمد نورالهی است که خوب جلو می‌آید و البته باید از فضای پشت او ترسید.»

او درباره تعویض‌های احتمالی تیم ملی در نیمه دوم گفت«مهدی قایدی و مهدی ترابی قطعا گزینه‌های اول هستند. هم‌چنین باید از فول‌بک‌های هجومی‌تر استفاده کنیم و کریم انصاری‌فرد هم می‌تواند از گزینه‌ها باشد.»

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1522981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نکته سنج SG ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    خوبه که شما رییس فدراسیون نیستی و همانند دوران آقای ایویچ در همان بین دو نیمه سرمربی رو اخراج می کنی یکی نیست به این ادم بفهمانه بازی اولا نود دقیقه هست و دوما خوب مربی و بازیکن های مقابل هم دوست دارند پیروز بشن