دستگیری پنچ نفر به اتهام خرید و فروش رای در قزوین

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان قزوین گفت: پنچ هوادار کاندیداها در شهرهای البرز، آبیک و تاکستان به اتهام خرید و فروش رای نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ابوالفضل مرادی، دبیر ستاد امنیت انتخابات استان قزوین با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات قزوین، گفت: استان قزوین مثل سایر استانها مشارکت خوب انتخاباتی را در کمال آرامش داشت و هیچ رخداد امنیتی گزارش نشد.

او بیان کرد: تنها به شکل انگشت شمار خرید و فروش رای در برخی مناطق مشاهده شده که با ورود دادستان مدیریت و با متخلفان برخورد شده و در بخش ریاست جمهوری نیز هیچ گزارشی از این موضوع نداشته ایم.

مرادی ادامه داد: این افراد با دستور قضایی بازداشت شدند ولی هنوز گزارش تکمیلی و بیشتری در این زمینه دریافت نشده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: اتهام این افراد، خرید و فروش رای بوده است که برای دستگیری این افراد باید مصداق خرید و فروش رای عینی باشد و به صرف گزارش بسنده نمی شود.

او با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه جلوی هرگونه تخلف گرفته شده است، افزود: خوشبختانه در این دوره از انتخابات، تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رای نسبت به دوره قبل خیلی کمتر شده است که دلیل آن اقدامات پیشگیرانه دستگاه قضا و دستگاه های امنیتی استان است.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان قزوین اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی میان دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی استان وجود دارد و به رغم اینکه قزوین در مرکز کشور و چهارراه استان ها قرار دارد کمترین مشکلات امنیتی را داشته ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1526967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =