رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: 710 شعبه اخذ رای برای برگزاری دو انتخابات مجلس دهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است.

خدابخش مرادی  در نشست شورای اداری استان، افزود: از این تعداد شعبه اخذ رای، 503 شعبه ثابت و 207 شعبه سیار است و 11هزار نفر در برگزاری این دو انتخابات در استان مشارکت دارند.
مرادی از برگزاری 115جلسه هماهنگی کمیته های شش گانه ستاد انتخابات استان خبرداد و گفت: آموزش عوامل اجرایی، جلسه با فرمانداران و بخشداران و آموزش کارشناسان برگزاری انتخابات از مهمترین اقدامات انجام گرفته در راستای آمادگی عوامل اجرایی انتخابات در استان بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری از تدوین 10 طرح امنیتی برای برگزاری دقیق و سالم انتخابات در استان خبرداد و افزود: این 10 طرح طی یک آسیب شناسی جامع از انتخابات دوره های گذشته تدوین شده است.
مرادی همکاری همه دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات را خواستار شد و تصریح کرد: طبق ماده 11 قانون انتخابات تمام دستگاه های اداری مکلفند تا تمام امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس ماده 52 قانون همه مدیران و کارمندان باید از استفاده وسایل اداری برای تبلیغ له یا علیه داوطلبان بپرهیزند و در ساعات اداری هیچگونه فعالیت انتخاباتی شخصی نداشته باشند.
رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همه تمهیدات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، قانونی و باشکوه در استان فراهم شده است.
گفتنی است ، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند امسال برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =