اجرای طرح نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در جاده‌های مازندران

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در تعطیلات پایانی تیرماه و حجم بالای تردد و سفر، طرح کنترل و نظارت بر وسایل نقلیه عمومی در این استان با ۲۰ اکیپ شبانه روزی با شدت و نظارت دقیق تر صورت پذیرفت.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، ناهید شهرامی نیا اظهار داشت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی و ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره کل و قرار گاه پلیس راه استان به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح به صورت گشت‌های مشترک ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان‌ها و پلیس راه بوده که در تمامی محورهای مواصلاتی پرخطر و پر تردد در جهت  تشدید کنترل‌های میدانی  ناوگان عمومی حملونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آنها در طول راه‌ها و محل‌های توقف( پایانه‌های مسافری، مقابل پلیس راه‌ها ) انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: طرح مذکور در تعطیلات پایانی تیر ماه در جاده‌های برون شهری استان با ۲۰ اکیپ کنترل و نظارت اجرا شده که طی آن تعداد ۴۱۷ ناوگان عمومی مورد کنترل قرار گرفت.

شهرامی نیا افزود: از تعداد ۴۱۷ مورد ناوگان بازدید شده در ایام تعطیلات مذکور، تعداد ۳۶ مورد تخلف حمل و نقلی احصا شد که برای طرح در کمیسیون‌های ماده ۱۱ ، ۱۲و ۱۴ در دست بررسی قرار دارد.  

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =