یک بلوار در کرج به نام «محیط زیست» نامگذاری شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز اعلام کرد که مسیر اصلی واقع در سمت راست میدان استاندارد کرج به نام «بلوار محیط زیست» نام گذاری شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «فردین حکیمی» تلاش ها و پیگیری‌های مستمر اداه کل حفاظت محیط زیست استان، سمن های محیط زیستی و با عنایات ویژه و همکاری های شهرداری، بلوار اصلی واقع در سمت راست میدان استاندارد کرج منتهی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان، به نام «بلوار محیط زیست» نام گذاری شد.

وی با مهم دانستن چنین اقداماتی به منظور یادآوری اهمیت حفظ محیط زیست و اشاعه فرهنگ زیست محیطی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان ، افزود: پس از تلاش های بی وقفه و تعالیم زیست محیطی انجام شده به منظور تنویر افکار عمومی و با توجه به ضرورت آموزش و ترویج فرهنگ زیست محیطی، امروزه شاهد حضور گسترده مردم در مناسبت های زیست محیطی و فعالیت های دسته جمعی با موضوعات حفظ محیط زیست و حمایت از گونه های جانوری هستیم.

حکیمی ادامه داد: این نام گذاری ها، نشانگر اهمیت بخشی ایرانیان به محیط زیست و طبیعت است و این گونه، اقشار مختلف مردم و مسئولان می خواهند حفاظت از محیط زیست نه تنها در دل ها نقش ببندد، بلکه برای نسل های آینده هم این مهم تأکید شود.     

مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز خاطر نشان کرد: در سال جاری این دومین اقدام مجموعه مدیریت شهری به نامگذاری زیست محیطی بر روی معابر و فضاهای سبز شهری است. پیش از این نیز پارک محیط بان کرج افتتاح و رونمایی شده بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1541934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =