روز جمعه ششم خرداد ماه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنانی گفت که اعتماد را به مردم برگردانیم و فریبکاری و آمار دروغ جواب نمی دهد.

مخاطبان خبرآنلاین نیز نسبت به این سخنان هاشمی رفسنجانی واکنشهای مختلفی نشان داده و نظرات گوناگونی را مطرح کردند.

نظرهای مربوط به این خــبــر به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته ای که این سخنان را تایید می کنند و دسته ای که نه تنها این سخنان را تایید نکرده بلکه اتهاماتی که طی چند سال اخیر از جانب حامیان دولت نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی زده شده بود را تکرار و ایشان را به بصیرت دعوت کرده اند.

نکته جالب در میان آن دسته از نظرهایی است که سخنان هاشمی رفسنجانی را تایید کرده اند کامنت هایی است که در بسیاری از آنها هاشمی را یار رهبر انقلاب خوانده اند و حتی سخنان اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت را به نوعی ناگفته های رهبری تعبیر کرده اند.

کاربری که بدون نام نظر خود را ارسال داشته بود نوشته است:«اگر با دید بیغرض نگاه کنیم سخنان آقای هاشمی در مورد دولت فعلی نگفته های رهبری نیز می باشد آقای احمدی نژاد باید نیروهای ناسالم را از اطراف خود دور کند و آمار و ارقام را از افراد سالم بخواهد و عنوان کند وگرنه همه می دانیم که این آمارها غیر واقعی اند ولی رئیس جمهور با اعتماد به مجموعه کاری خود که افراد ناسالم نیز در آن است وجهه انقلابی خود را مخدوش می کند.»

کاربر دیگری به نام «احمد» دولت نهم و دهم را دنباله روی همان کارهای دولت های هاشمی خوانده و نوشته است: «اشتباه دولت کنونی تکرار راههای رفته دولتهای پنجم و ششم است.»

کاربر دیگری به نام «ذبیح اله» هاشمی را فرزند انقلاب خوانده و نوشته است: آیا فرزند انسان هر چقدر که بد باشد و بدترین کارها را در حق پدر کند در لحظه آخر پدر را رها میکند. مسلم است که خیر . چرا ؟ چون این نعمت غریزی است که خداوند به انسان داده. لذا آیت الله هاشمی این سنگر ساز بی سنگر هیچ گاه انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت.

کاربر دیگری که بدون نام نظر خود را منتشر کرده بود خطاب به هاشمی رفسنجانی نوشته است: اگر جلوی فرزندان ناخلف و حزب قدرت و ثروت خود را بگیری و دولت خدمتگزار را تخریب نکنی اعتماد وجود دارد و رهبر عزیزمان فرمودند اگرانحرافی در مسیرانقلاب احساس کنم حتماجلویش را میگیرم.

/27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فراست IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 1
    انلاین!می خواهیدبااین بازی ها ایشون راکه مدتهاست ازچشم مردم رفته ومرده،زنده اش کنید.!!؟؟ کسی بایدشما خودتون روبیدارکنه.خیلی عقبید...چون خیلی وابسته به اربابید....
  • سید IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    1390-03-09 10:29 جالبه که در فتنه ی 88 سکوت نکرده ی هاشمی گناه بود و اینجا و بر سر جریان انحرافی ،موضع گرفتنشون به نظر من اگر واقعاً کیهان به دنبال تضعیف جریان انحرافی بود باید از هر نقد و روشن گری در مورد این جریان استقبال کنه نه اینکه بر آشفته بشه و به سبک همیشگی و به قول شما حمله کنه. کیهان بدش نمی آد جریان انحرافی از سیبل خارج بشه
  • علی IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    با سلام اعتمادی وجود ندارد و مسئول بی اعتمادی هم خود مسئولین نظام هستند
  • بدون نام US ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 0
    حالا شما اداي نظر سنجي و شفاف بودن رو در مياريد !!!!! اگه راست ميگين خوب نظر ها رو درج ميكرديد نه خودتون بخونيد بعد نتيجه بگيريد خجالت بكشيد اين توهين به مردمه
  • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 1
    تعجب و خنده از اونایی که حامیه دولت هستند و ادعای بصیرت میکنن ... هاشمی 2 سال پیش گفت من دود آتش فتنه ی بزرگی را میبینم ... برای اونایی که از همه چیز هاشمی ایراد میگیرن مشکل اونجاس که مترشون احمدی نژاده هرکی با اون بد باشه و بهش ایراد بگیره کلاً همه چیش ایراد داره ... هاشمی ممکن ایراد داشته باشه اما کسی نمیتونه منکر ای بشه که هاشمی با انقلاب بزرگ شده و براش زخمت کشیده
  • دلسوز IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    1 1
    زنده باد هاشمی این انقلاب اگر سر پا است به خاطر وجود افرادی مثل هاشمی است هاشمی به خاطر مصلحت خیلی از چیزها رادر دل نگه داشته است
  • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۹
    0 2
    هاشمی در فتنه لغزید و احمدی در انحراف و بصیر اقاست که نه انجا ونه اینجازیر بار نرفت
  • بدون نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    1 0
    هاشمی رفسنجانی یکی از استوانه های انقلاب است اگر به نظرات ایشان بی توجهی نمی شد شاید وقایع 88وانحراف امروز پیش نمی آمد ونظام اینهمه هزینه سنگین پرداخت نمی کرد بی اعتمادی مردم ،بی سامانی اقتصاد،تحریم هاوآشفتگی درسیاست خارجی بخشی ازمشکلات ناشی ازحرفهاوتصمیمات نسنجیده هستندکه بایدچاره ای برای آنهااندیشیده شود.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۰
    1 0
    قدر نیروهای انقلابی و استکبار ستیز رو بدونیم و حافظ ولایت باشیم.
  • جوماجو IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
    2 1
    هاشمی ستون انقلاب است و آینده نگری خوبی دارد،البته هیچ کی بی عیب نیست.خدائیش زمان هاشمی بیکاری خیلی کم بودو جوانها اغلب کار داشتند با طرحهای زمان سازندگی.