بهره برداری از ۶۶ پروِژه شرکت توزیع برق مازندران

سرپرست شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۶۶ پروژه برق رسانی بااعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد ریال در هفته دولت به بهرهبرداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، سید کاظم حسینی کارنامی اظهار داشت: از این ۶۶ پروژه ۱۰ پروژه در بابلسر، ۱۰ پروژه سوادکوه، ۹ پروژه در آمل، ۷ پروژه در جنوب بابل، در سیمرغ و میاندرود هر کدام ۶ پروژه، جویبار و جنوب ساری و قائم‌شهر هر کدام با ۴ پروژه، ۳پروژه در شمال ساری، ۲ پروژه در بهشهر و در امور توزیع برق گلوگاه یک پروژه بهره بهره برداری رسید. 

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل رفع ضعف ولتاژ، کاهش تلفات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع، مرمت روستایی، رینگ و قدرت مانور، توسعه و احداث شبکه‌های شهری، توسعه فیدر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های روستایی است. 

حسینی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این دو شهید برآمده از جریان اصیل انقلاب اسلامی ایران بودند که تا پای جان در مسیر حق و عدالت ایستادگی کردند و دراین راه به شهادت رسیدند و هرساله این هفته نمایش خدمات صادقانه دولت به مردم در مسیر آسایش و رفاه جامعه و نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است که این وحدت، سرافزاری، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1550652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =