اعلام نرخ جدید خرید آب تصفیه بهداشتی در آبادان

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه ی فرمانداری آبادان، از تصویب نرخ جدید خرید آب تصفیه ی بهداشتی به ازای هر بشکه ۲۰ لیتری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، بتول سعید زاده در حاشیه ی نشست فوری کارگروه تنظیم بازار شهرستان که با حضور مدیر اداره صمت، اتحادیه بنکداران، مرکز بهداشت، اتاق اصناف، فرمانده پایگاه بسیج اصناف، دایره نظارت بر اماکن عمومی و اداره تعزیرات حکومتی در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان با موضوع رسیدگی به قیمت آب تصفیه ی بهداشتی (بشکه۲۰ لیتری) برگزارشد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسی و آنالیز قیمت ارائه شده از سوی اتحادیه و توضیحات یکی از توزیع کنندگان؛ بهای هر بشکه ۲۰ لیتری آب تصفیه شده ی بهداشتی در محل توزیع ۲ هزار و۵۰۰ تومان برای تحویل به شهروندان و ۲ هزار و ۳۰۰ تومان برای تحویل به فروشندگان آب (سه چرخه ها و وانت دارها) مصوب شد.

وی افزود: تحویل بشکه ۲۰ لیتری آب توسط وانت دارها و سه چرخه ها درب منزل شهروندان به قیمت ۳ هزار تومان در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: تمامی سوپرمارکت‌هایی که مقابل واحد خود اقدام به فروش آب تصفیه بهداشتی می کنند، بایستی هر بشکه ی ۲۰ لیتری را به مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسانند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان آبادان یادآور شد: مقرر شد توزیع کنندگان آب از فروش آب به سه چرخه ها و وانت بارهای فاقد مجوز خودداری کنند.

سعیدی زاده؛ گفت: تمامی سه‌چرخه ها و وانت بارهای شاغل در بخش توزیع آب تصفیه ی بهداشتی موظف به دریافت مجوزهای لازم از اتحادیه بنکداران و مرکز بهداشت هستند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، موارد را به سامانه ی ۱۲۴ اداره صمت و بازرسی اتاق اصناف آبادان گزارش دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1551998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =