سالن‌های اسکواش جزیره کیش در آستانه بهره ‌برداری

مهندس شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش کیش با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، با دستور مدیرعامل این شرکت در جهت توسعه امکانات ورزشی ، سالن‌های اسکواش جزیره کیش در اولویت توسعه، بازسازی و بهسازی معاونت فنی و عمرانی این شرکت قرار گرفت.
بر اساس این گزارش عبدالنبی شرفی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این مجموعه ورزشی یکی از بهترین سالن‌های کشور است که محل پرورش استعدادهای زیادی بوده و تا کنون اسکواش بازان بسیاری در جزیره کیش به عضویت تیم ملی کشور درآمده‌اند اظهار داشت : تلاش شد تا روند توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش تسریع شده و این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد ریال به زودی به  اتمام می‌رسد.
وی افزود: این مجموعه یکی از ظرفیت‌های گردشگری جزیره مرجانی کیش است که به پشتوانه امکانات مناسب، سالها میزبان برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و اردوهای تیم‌های ورزشی کشور بوده و در حال حاضر با اقدامات شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، برای بهسازی این مجموعه تلاش شده است تا امکانات ورزشی کیش، به روز رسانی شوند.
عملیات توسعه و بازسازی سالن‌های اسکواش شامل نوسازی سیستم برودت سالن ها؛ اجرای مجدد سازه فضایی سالن بانوان و پوشش کامل آن به مساحت ۴۰۰ مترمربع؛  بازسازی فضاهای اداری، رختکن‌ها، سرویس های بهداشتی و سایر مشاعات؛ تکمیل موتورخانه مرکزی و سیستم اتفای حریق؛ تعویض و نوسازی بیش از ۲۵۰ عدد صندلی سالن ها؛ نصب کفپوش های کورت بانوان و نصب و راه‌اندازی در برقی ورودی اصلی سالن بانوان؛ و در نهایت شروع عملیات محوطه سازی و سیستم روشنایی محوطه است.
گفتنی است مجموعه سالن های اسکواش کیش با مساحت بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع، دارای ۵ کورت استاندارد بین‌المللی، سالن بدنسازی، فضاهای اداری، رختکن و سرویسهای بهداشتی، امکانات برودتی، روشنایی، تجهیزات صوتی و ایمنی بوده و از ظرفیت ۴۵۰ صندلی در دو بخش بانوان و آقایان برخوردار است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1552779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =