افتتاح اولین باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قزوین

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف گسترش خدمات بانکی، افزایش رفاه حال مشتریان و خدمات‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به هموطنان، اولین باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نام "کوثر" در شهر قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن میرزاعبدالهی‌ها، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قزوین در مراسم افتتاح اولین باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر قزوین گفت: یکی از سیاست‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راه‌اندازی شعب و باجه‌های خود در نواحی مختلف شهری استان در راستای رسیدگی امورات مشتریانی است که قشر کم درآمد جامعه را تشکیل می‌دهند و راه‌اندازی باجه بانک مهر در شهر قزوین نیز با توجه به حضور افراد کم درآمد جامعه و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در راستای همین سیاست‌گذاری افتتاح شده است.

او ادامه داد: به دلیل عدم حضور شعب بانک مهر ایران در منطقه کوثر، شهروندان این شهر برای رسیدگی به امورات بانکی با مشکل مواجه می‌شدند و به دلیل اینکه گرفتن مجوز برای راه‌اندازی شعبه زمان‌بر بود اقدام به راه‌اندازی باجه کردیم که با افتتاح این باجه رسیدگی به امورات بانکی مربوط به این بانک برای شهروندان تسهیل می‌شود.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران اعلام کرد: تمامی طرح‌های حمایتی و قرض‌الحسنه‌ای و همچنین نظام بانکداری الکترونیکی در باجه کوثر مانند دیگر شعبه‌ها برقرار است و مشتریان می‌توانند تمامی فعالیت‌های بانکی خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

میرزاعبدالهی‌ها به تنوع خدمات این بانک اشاره کرد و توضیح داد: افتتاح حساب آنلاین و اعطای تسهیلات آنلاین از طریق اینترنت بانک و موبایل بانک از ویژگی‌های بانک قرض‌الحسنه مهرایران است که در مسیر بانکداری الکترونیکی انجام می‌شود. به همین دلیل در این بانک فرآیندهای اداری و سلیقه‌ای را حذف کردیم و مشتریان لازم نیست برای فعالیت‌های بانکی خود حضور فیزیکی در بانک داشته باشند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهرایران استان قزوین از افتتاح شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهر آبگرم خبرداد و افزود: با توجه به سیاست‌های کلی بانک مرکزی در خصوص راه‌اندازی بانک‌های قرض‌الحسنه و عملکرد مثبت و موفق بانک مهرایران، امیدواریم بتوانیم شعبه بانک مهر ایران را در شهر آبگرم به زودی افتتاح کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =