۰ نفر
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
هدف خیبر صعود به لیگ برتر است

مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: خیبر سمبل وافتخار فوتبال لرستان بوده و برای بزرگی در فوتبال ایران فصل شکوفایی شروع شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: خیبر را به عنوان سمبل بخش ورزشی به کشور معرفی خواهیم کرد که مطمئنا این پروسه زمان‌ بر خواهد بود و با ساختار درست و با برنامه ریزی به هدف بزرگی که در پیش داریم به این نتیجه خواهیم رسید که در این راستا نیاز به زمینه درست برای سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در لیگ یک کشور شاهد فوتبال پاک باشیم و تیم خیبر خرم آباد هم اسیر این شرط بندی ها نشود.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد تاکید کرد:تیم خیبر خرم آباد با همین نام به کار خود ادامه خواهد داد و این نام قدیمی برای همیشه ماندگار خواهد شد.

 دکتر عبدی بیان کرد: هدف ما صعود به لیگ برتر است و کف اهداف ما بازی در لیگ برتر و مطمئناً اهداف بزرگی را در پیش داریم که در این راستا تلاش خود را به کار خواهیم گرفت و با قاطعیت و حمایت همه جانبه با تیم‌های دیگر رقابت خواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب بازیکنان در تیم خیبر خرم آباد اشاره کرد: اولویت ما بازیکن های بومی و لر تبار بوده اند که سعی کردیم بهترین بازیکنان را برای تیم محبوب خیبر جذب کنیم.

دکتر عبدی تصریح کرد: تیم خیبر خرم آباد نماینده یک قوم با جمعیت میلیونی می باشدکه باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده و سربلند باشیم.

 مالک تیم خیبر خرم آباد ادامه داد: تا جایی که بتوانیم از سرمربی تیم حمایت خواهیم کرد و مطمئنا از لحاظ ساختار باشگاه، نیروی انسانی و کادرفنی بهترین تیم لیگ یک کشور هستیم.

عبدی در پایان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد جز آثار تاریخی استان به حساب می آید و از لحاظ قانونی چون یک طرف جایگاه حذف شده نمی‌توان در این ورزشگاه بازی برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =