استودیوی آموزش مجازی آموزش‌وپرورش استثنایی در شهرکرد افتتاح شد

استودیوی آموزش مجازی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان در مدرسه پسرانه استثنایی فروغ شهرکرد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، استودیوی(Studio) آموزش‌های مجازی ویژه دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی و مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرکرد فعال و افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: استودیوی آموزشی در راستای تامین و تولید محتوا برای مدرسه مجازی و آموزش از طریق بسترهای فضای مجازی فعال شده است تا بتوان از این فرصت برای ارائه آموزش مجازی و همچنین رفع مشکل کمبود نیروی انسانی و منابع مالی استفاده کرد.

فرحناز قائدامینی در آیین افتتاح استودیوی آموزش‌های مجازی آموزش‌وپرورش استثنایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکار درگذشته مرحوم لیلا جلالی از فعالین تولید محتوای مجازی برای دانش‌آموزان استثنایی، افزود: همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی در این استودیو به تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی و تولیدات آموزشی برای ارائه به صورت آنلاین و آفلاین از طریق صدا و سیما و سامانه‌های آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

قائدامینی اظهار داشت: برای آماده‌سازی استودیوی آموزشی خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال که از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اختصاص داده شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =