پیام تبریک فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)

سردار"منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به هم استانی ها، همکاران و خانواده های آنان تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال ، در متن پیام سردار"منوچهر امان اللهی" آمده است:

با عنایت به اینکه امروزه بانگ ملکوتی"اشهدا ان محمد رسول الله" در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار، استقلال مسلمین، تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

حال میراث بزرگ حضرت محمد(ص) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(ص) که می‌فرمایند:"وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است"بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.

هفته وحدت، بصیرت، اخوت و صمیمیت است که باید با زدودن کینه ها، کدورت ها، خودخواهی ها و خودبینی ها سعی در پیروزی بر مشکلات جهان اسلام و تشکیل جبهه متحد اسلامی شود.

خدای باری تعالی را شاکریم که در غرب استان تهران جلوه ای از وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام به مدد اندیشه بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

اینجانب فرا رسیدن ولادت خجسته ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت و سعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی(ص) و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق(ع) را به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری، همکاران خدوم و خانوده های آنان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =