جبران عقب‌ماندگی با روحیه بسیجی امکان‌پذیر است

استاندار قزوین گفت: دولت سیزدهم با روحیه و آرمان بسیجی روی کار آمده و انتظار می رود آن چیزی که مختصات یک روحیه بسیجی است در میدان تبلور پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین گفت: داشتن روحیه خطرپذیری مدیران اهمیت زیادی دارد و یکی از شاخص های اثرگذار در تسریع امور و زندگی فردی و اجتماعی موضوع جسارت ریسک کردن است.

اعلایی گفت: شاید بتوان اذعان کرد مناسب ترین مدیریت ریسک توسط امام راحل(ره) در ابتدای انقلاب با تشکیل بسیج و به صحنه آوردن مردم صورت گرفت و امروز هم این نسخه می تواند گره گشای مشکلات باشد.

استاندار قزوین تاکید کرد: چهره های موثر در جامعه به نهادینه شدن روحیه ایثار تاکید داشته باشند که در بستر تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی،با ترجیح دادن منافع جمعی و ملی بر منافع شخصی بسیاری از معضلات قابل حل خواهد بود.

اعلایی اضافه کرد: دولت سیزدهم با روحیه و آرمان بسیجی روی کار آمده و انتظار می رود آن چیزی که مختصات یک روحیه بسیجی است در میدان تبلور پیدا کند.

استاندار قزوین با اشاره به اولویت موضوع آب در استان گفت: اجرای طرح های آبی در استان باید با مطالعه دقیق باشد، در حوزه آب فقط مطرح کردن مشکلات کافی نیست بلکه برای حل مشکلات این حوزه ارائه راهکار مهم است و باید در اولویت بندی کارها تلاش کنیم تا سرعت خدمت رسانی و تحول در استان شتاب گیرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1574295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =