هدف گذاری صفر شدن آمار فوتی های  کرونا در استان چهارمحال وبختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه شیب ابتلا به کرونا در استان کاهشی است، گفت: اما آمار فوت یک نفر در شبانه‌روز نیز زیاد است و باید تلاش کنیم با فرهنگ‌سازی و اغنای مردم به تزریق واکسن و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این عدد را به صفر برسانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری  در جلسه پیگیری مصوبات ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری که پس از ارتباط ویدئو کنفرانسی با ستاد ملی کرونا برگزار شد

 با تاکید بر اینکه مصوبات این ستاد باید با جدیت توسط اعضا دنبال شود، اظهار کرد: باید هر دستگاهی وظیفه‌ محول شده را به نحو احسن و با حساسیت پیگیری کند و گزارش دقیقی از عملکرد خود ارائه دهد..

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در بحث واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان باید مجموعه آموزش و پرروش علل امتناع افرادی که برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند را به صورت مدرسه به مدرسه پیگیری کند.

حیدری با اشاره به زحمات کادر بهداشت و درمان در ایام شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: این قشر در این ایام زحمات بسیاری را متحمل شدند و در پیک‌های کرونایی فشار سنگینی بر مجموعه بهداشت و درمان وارد شد، بنابراین باید این خدمات از طریق رسانه ملی به اطلاع مردم رسانده شود و مردم نیز بدانند اگر وارد پیک بعدی شویم چه چالش‌هایی پیش رو خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نباید به آمار کنونی کرونا خوشبین باشیم، تصریح کرد: با کار ستادی نمی‌توان بیماری کرونا را مدیریت کرد، باید در بحث مدیریت بیماری کرونا به‌صورت عملیاتی وارد میدان شویم، اجرایی شدن مصوبات به صورت بند به بند با حساسیت دنبال شود و نتایج آن نیز در جامعه محسوس باشد.

وی بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها نیز اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری را دنبال کنند و همچنین با سرکشی از مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و پایگاه‌های واکسیناسیون مشکلات احصا شود.

حیدری با اشاره به اینکه با پیشگیری می‌توان از شکل‌گیری موج ششم کرونا در چهارمحال و بختیاری جلوگیری کرد، خاطرنشان کرد: عادی‌انگاری و بی‌توجهی به اجرای مصوبات ستاد کرونا باعث افزایش آمار ابتلا به این بیماری خواهد شد، بنابراین از هم‌اکنون باید بحث پیشگیری، تزریق واکسن در بین اقشار مختلف و تشویق مردم به رعایت‌ پروتکل‌ها در اولویت قرار بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =