۱ نفر
۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
تصمیم جنجالی داور دربی علیه پرسپولیس

تصمیم عجیب داور دربی در صحنه خطا روی امید عالیشاه جنجال‌ساز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دقیقه 72 بازی پرسپولیس و استقلال در حالی که پرسپولیسی ها در حال حمله بودند روزبه چشمی روی عالیشاه خطا کرد اما داور این موضوع را اعلام نکرد.

این اتفاق باعث اعتراض گل محمدی و نیمکت قرمزها شد اما این پایان کار نبود و اعلام خطا روی بازیکن پرسپولیس از سوی کمک داور و نپذیرفتن بنیادی فر آتش درگیری را بیشتر کرد.

عالیشاه به خاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت و از اینکه داور مسابقه به حرف کمک خود گوش نکرده و خطا نگرفته به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: دوئل یحیی و مجیدی در نیمه اول برنده نداشت

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 8
    آوانتاژ داد که ترابی حمله کنه و اونم نتونست و خطا کرد. چرا جو میدید؟! چرا از آفساید و پنالتی چیزی ننوشتید؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 1
    حتی بازیکنان باتجربه هم به دام می افتند. داور در اوج حملات پرسپولیس خطایی می گیرد و خطایی را نمی گیرد که خودش می داند هر دو اشتباه است، اما این را نیز می داند که اعتراض دو سه دقیقه ای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بازی را از ریتم می اندازد و زهر حملات پرسپولیس گرفته می شود. چه اصراری است که برای دربی از داوری استفاده شود که در باره گرایش های رنگی اش شایعات زیاد و جدی وجود دارد؟
  • غزال IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    1 1
    چرا الکی داستان درست میکنید،آوانتاژ داد،بعدش ترابی خطا کرد، بعدش همه کسایی که بازی رو نگاه کردن،پنالتی رو دیدن جز آقای داور و کمکش؟؟؟؟؟؟؟؟
  • جواد IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 0
    خدایی کار ندارم به طرفدار کدوم تیم هستم اما اگه دقت کرده باشین بازیکنان هر دو تیم به جای اینکه بازی بکنن فقط دنبال داور بودن و مثل بازی ایران و ژاپن توپ ول کردن فقط با داور کمک داور درگیر هستن و اصلا خوب نیستش