دوئل یحیی و مجیدی در نیمه اول برنده نداشت

نیمه اول شهرآورد پایتخت بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دوئل استقلال و پرسپولیس در شهرآورد نود و هفتم در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر، از ساعت ۱۶:۱۵ با سوت موعود بنیادی فر آغاز شد و نیمه اول آن به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، رضا آذری، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

ترکیب پرسپولیس:حامد لک، امید عالیشاه، فرشاد فرجی،علی نعمتی، میلاد سرلک،کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، مهدی ترابی،سعید آقایی، وحید امیری و عیسی آل کثیر

گزارش بازی در نیمه اول:

دقیقه ۳: استقلال از ابتدا سعی کرد بازی را هجومی شروع کند و با ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس و برخورد به مدافعان حریف، صاحب کرنر شد که ارسال مهدی پور با ضربه سر سیاوش یزدانی راه به جایی نبرد.

دقیقه۶: حرکت پرسپولیسی ها از سمت راست با همکاری امیری و شیری صورت گرفت که توپ روی خط محوطه جریمه به ترابی رسید و شوت او با تکل بازیکن استقلال راهی کرنر شد و در ادامه وحید امیری نتوانست از ارسال روی دروازه استقلال بهره ببرد و موقعیت دفع شد.

دقیقه۹:  سیدحسین حسینی قصد داشت توپ را از دروازه دور کند که تعادل او لحظه‌ای به هم خورد و درحالی که عالیشاه به سمتش می‌رفت توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۱۲: استقلال که حمله ای کم تعداد را به سمت دروازه پرسپولیس پیش می برد، با ارسال یامگا روی سر ژستد صاحب موقعیتی خوب شد اما ضربه سر ژستد با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: حسین زاده مهاجم استقلال با پس در عمقی که از میانه زمین برایش فرستاده شد درموقعیت تک به تک با لک قرار گرفت اما داور آفساید اعلام کرد و این تصمیم اعتراض مجیدی و کادر فنی استقلال را به دنبال داشت.

دقیقه ۱۸: شاگردان مجیدی با حرکت تیمی و پاسکاری های متعدد پشت محوطه جریمه پرسپولیس موقعیت داشتند که سانتر سلمانی را مدافعان پرسپولیس به کرنر زدند و در ادامه  ضربه کرنر هم دفع شد.

دقیقه ۲۰: پرسپولیس با یک شروع مجدد سریع، در زمین استقلال با حرکت مهدی ترابی و امیری صاحب موقعیت شد که مهدی شیری توپ را برای امیری کاشت و امیری به سمت دروازه استقلال شوت زد اما توپ روی پایش ننشست و ضربه با اختلاف از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: کمال کامیابی‌نیا پس از تکلی خشن، کارت زرد گرفت تا نخستین اخطاری بازی باشد.

دقیقه ۲۶: استقلال یک حمله دیگر را روی دروازه پرسپولیس طراجی کرد و ارسال توپ از سمت راست به ژستد رسید اما شوت او کم رمق بود و به حامد لک رسید.

دقیقه ۲۹: شاگردان مجیدی که روی ارسال های بلند به خصوص از سمت راست اصرار داشتند، با ارسال دانشگر صاحب موقعیتی دیگر شدند اما توپ مهاجم استقلال باز هم راه به دروازه نبرد.

دقیقه۳۲: روی ارسال بلند بازیکنان پرسپولیس، محمد حسین مرادمند روی سر امید عالیشاه بلند شد تا ضربه سر بزند که بین این دو برخورد پیش آمد و مرادمند لحظاتی احساس ناراحتی کرد.

دقیقه ۳۵: کمال کامیابی نیا با یک اشتباه توپ را لو داد که ارسال بازیکنان استقلال با ضربه مدافعان حریف دفع شد.

دقیقه ۳۶: ارسال بلند مهدی پور از سمت راست بعد از دفع ناقص سرخ پوشان به مراد مند رسید که او در شرایطی نا متعادل ضربه زد و توپش با فاصله زیاد از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: سانتر امید عالیشاه را حسینی به خوبی جمع کرد و مانع سرزنی قرمزها شد.

داور یک دقیقه زمان تلف شده محسوب کرد که دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۲۵۷ ۲۵۱

بیشتر بخوانید:  مهمانان ویژه دربی ۹۷/عکس

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1579448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • استقلال کبیر IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    4 4
    خداییش هم استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها اگه بازی گل گهر - سپاهان رو نگا میکردن بهتر بود. یک نیمه سرد، کسل، بی روح از دو تیم که از تفکرات دو سرمربی ترسو نشات گرفته بود...
  • آسو IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    7 0
    آقای مجیدی، اگه واقعا به یکی مثل مطهری که بهترین گلزن استقلال هست اعتقاد نداری و میگی عضو باند هست، بفرست بره بازیکن دیگه ای جذب کن تا دستت واس تعویض باز باشه. چرا ۹۰ دقیقه میچسبونیش روی نیمکت؟!!!
  • شیخ IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    3 6
    از لنگی جماعت بیش از این انتظاری نیست
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
      0 0
      و هم چنین از تو کیسه کش ...
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    5 1
    استقلالی ها باید راضی باشن از داور - شانس و ... ۵ بازی ۵ مساوی. اینم از فرهاد دربی باااااز
  • سرخابی منطقی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    3 5
    استقلال-پرسپولیس خجالت، خجالت ...
  • پوکر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 5
    وقتی واسه مساوی به میدان میری بهتر از این نمیشه. تازه بازیکنای حا‌ضر در زمین همه مدعی تصاحب پیراهن تیم ملی هستن و مربیان دو تیم مدعی سرمربیگری تیم ملی. جمع کنین بابااااا
  • اشکان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    2 6
    اگه فرهاد مجیدی مبخواست برنده دربی باشه امیر قاسمی نژاد و ارسلان رو نمی چسبوند روی نیمکت. به نظرم هدف استقلال از جذب قاسمی نژاد این بود که یه وقت به پیروزی یا سپاهان نره. این نتیجه به نفع گل گهر، سپاهان، آلومینیوم و حتی تراکتور و فولاد بود.
  • FR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    4 4
    دربی در پیتی . واقعا این بازی هیچی نداشت هیچی
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    3 7
    تنها چیزی که ندیدیم فوتبال بود. دریغ از ۳ تا پاس سالم . صادقانه بگم با این بازیکن ها سال ها باید قید کسب جام در آسیا رو بزنیم