برای خرید پارتیشن شیشه ای به این نکات توجه کنیم؟

پارتیشن شیشه‌ای با رویکرد مینیمالیستی بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است و به خوبی نور را به محیط هدایت می‌کند.

در این مقاله ما شما را با پارتیشن‌های شیشه‌ای و نکاتی که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید آشنا می‌کنیم. پارتیشن شیشه‌ای با رویکرد مینیمالیستی بهترین انتخاب برای دفاتر مدرن است و به خوبی نور را به محیط هدایت می‌کند. این پارتیشن ها با ایجاد یک سطح شفاف، بستر مناسبی را برای تبلیغات یا مدیریت منابع انسانی فراهم می‌کنند.

استفاده از این پارتیشن علاوه بر تقسیم بندی فضاهای مورد نظر در ادارات، نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی فضای اداری دارد که قابل مقایسه با سایر محصولات نیست.

انواع پارتیشن های اداری

چرا پارتیشن شیشه ای مورد توجه همگان قرار گرفته است؟

مهمترین دلیلی که پارتیشن شیشه‌ای را محبوب کرده است قیمت مناسب این نوع پارتیشن است. یکی از مواردی که در پارتیشن اداری مورد توجه مدیران قرار گرفته است سرعت نصب پارتیشن است. پارتیشن  شیشه ای هم با سرعت بالایی تولید می شود و ظرف ۷۲ ساعت در محل مورد نصب می شود.

عایق صدا بودن در پارتیشن های اداری بسیار مهم است. طبق تحقیقاتی که در ادارات مختلف انجام شد به این نتیجه رسیدیم،  تفکیک محیط کاری با استفاده از شیشه تمرکز کارمندان را افزایش می دهد. پارتیشن شیشه ایی دو جداره  عایق صدای مناسبی است.

قبل از خرید پارتیشن شیشه‌ای به این نکته توجه کنید. محیط کاری شما دارای نور طبیعی است یا با استفاده از نور مصنوعی روشن می‌شود. اگر محیط کاری شما دارای نور طبیعی است می‌توانید از پارتیشن های دوجداره و پارتیشن آلومینومی نیز استفاده کنید. اما اگر از نور مصنوعی استفاده می‌کنید با استفاده از پارتیشن شیشه ای نور به سراسر محیط به صورت طبیعی پخش می‌شود.

برای خرید پارتیشن شیشه ای به این نکات توجه کنیم؟

چرا شرکت چوبا فرم را انتخاب کنیم

چوبافرم با ۱۵ سال سابقه در زمینه دکوراسیون اداری و مسکونی، طراحی و اجرای پروژه‌های دکوراسیون، کابینت و تقسیم بندی فضای شما را با تضمین بهترین کیفیت بر عهده می گیرد.

شاخص ترین نتایج کار چوبافرم را میتوانید در پروژه های طراحی و اجرای انواع پارتیشن ها مشاهده نمایید. پارتیشن اداری، پارتیشن دوجداره، پارتیشن تک جداره، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن شیشه ای و انواع دیگر پارتیشن ها از زمینه های تخصص چوبافرم میباشد. چوبافرم در زمینه طراحی دکوراسیون اداری و تولید مبلمان اداری نیز فعالیت داشته و ایده های آن در بسیاری از شرکت ها و سازمان های بزرگ اجرا شده است.

همچنین چوبافرم در زمینه طراحی و اجرای انواع کابینت  آشپزخانه برای تمامی فضاها اعم از اداری و مسکونی در انواع کلاسیک و مدرن تخصص و تجربه دارد و نمونه پروژه های آن قابل مشاهده است.

قیمت پارتیشن اداری در شرکت چوبا فرم در سال ۱۴۰۰

  •  پارتیشن فریم لس شیشه۱۰ میل  سکوریت پروفیل مینی آلومینیوم متری ۸۸۰ هزار تومان
  •  پارتیشن فریم لس شیشه ۱۰ میل سکوریت مدل ایتالیایی پروفیل ۵ سانت اختصاصی متری ۱۰۵۰۰۰۰ تومان
  •  پارتیشن دوجداره آلومینیوم اختصاصی و شیشه ۶ میل سکوریت با پرده کرکره متری ۲۴۰۰۰۰۰ تومان
  •  پارتیشن دوجداره ام دی اف پنل داخل با شیشه و پرده ۱۲۰۰۰۰۰ تومان
  •  پارتیشن دوجداره ام دی اف پنل از رو متری ۱۳۵۰۰۰۰ تومان

اگر شما هم در مورد قیمت پارتیشن و انواع مختلف آنها سوالی دارید با شرکت چوبا فرم تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1593866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =