۱۰ نفر
۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کادو ولنتاین عجیب در روز سپندارمذگان

سپندارمذگان یکی از جشن های ایران باستان است که به دوران شاهنشاهی هخامنشی بازمی گردد. به نقل از ابوریحان بیرونی در کتاب آثار الباقیه؛ در گذشته این ماه و به ویژه این روز عید زنان بوده است.

ایرانیان در گذشته برای هر اتفاق سودمندی جشن می گرفتند (در واقع برای نیایش و شکرگزاری دور هم جمع می شدند). از این اتفاق های سودمند می شود به رویداد های طبیعی اشاره کرد. مثلا جشن دی گان (یلدا) به دلیل انقلاب زمستانه بود که طی آن شب به بلند ترین طول خود می رسید. ایرانیان نیز این پدیده را نیک می شمردند و بابت آن از خداوند قدردانی می کردند.
به نقل از پیویو این روز ها چه بخواهیم و چه نخواهیم ، یکی از معیار های میزان علاقه به ادم های مهم زندگیمون ، هدیه هایی است که به مناسب های مختلف برای انها می خریم. در این معیار های زیادی وجود دارد برای اینکه چه هدیه ای برای این عزیزان تهیه کنیم. با ما همراه باشید تا به شما کمک کنیم .

ویژگی کادو خوب چیه؟

خرید کادو ولنتاین متناسب با شخصیت پارتنر خودتون یکی از سخترین کارهای ممکن است. کادو بهانه ایست برای یادآوری که چقدر دوستش دارید. بهانه ای برای ایجاد یک روز خاطره انگیز که در این زمینه شاید براتون سوال پیش بیاد چطوری کادو ولنتاین یا سپندارمذگان  مورد نظرم رو انتخاب کنم و ویژگی های این کادو ولنتاین چیه ؟

  • بسته بندی و جعبه لاکچری
  • در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل تان
  • خاص بودن هدیه
  • کیفیت قابل قبول
  • هنر و خلاقیت
  • خاطره ساختن

کادو مردانه

احتمالا شما هم جز آن دسته از افراد هستید که در روزهای نزدیک به روز عشق برای خرید کادو مردانه در حال تصمیم گیری هستید، زیرا بسیاری از آقایان علاقه ای به خرس قرمز بزرگ ، شکلات های رنگی و قلب قرمز… ندارند. پیشنهاد ما برای خرید آسان هدیه  به صورت اینترنتی با ارسال در کمترین زمان ممکن به شرح زیر است:

  • ست هدیه چرم مردانه  :  

    یکی از گزینه های مشترک و پرطرفدار بین خانم ها برای هدیه دادن به آقایان ست هدیه چرم است. این ست ها ممکن است شامل کیف پول، جاکارتی،کمربند ، کیف دستی ، ساسبند ، ساعت ، دستبند، ست کراوات و دستبند و … باشند که درون یک جعبه زیبا و لاکچری قرار گرفته اند. هدیه دادن این باکس به آقایانی که علاقه مند به چرم یا استایل های خاص هستند به شدت توصیه میشود.

  • لوازم شخصی برقی : 
    خیلی از آقایان هستند که علاقه ای به رفتن به آرایشگاه برای اصلاح موی سرو صورت خود ندارند یا اینکه به این حرفه علاقه مندند و دوست دارند که خودشان آن را یاد بگیرند. بهترین گزینه برای این دسته از مردها خرید لوازم شخصی برقی مردانه است. زیرا برای گروه اول در صرفه جویی هزینه ها کمکشان کرده اید و برای گروه دوم در راستای یادگیری این هنر زیبا یک وسیله کاربردی خریده اید.
  • کیف پول مردانه : 
    برای مردانی که داِئما درگیر کسب و کار وبیزنس هستند و عاشق کیف پول های کلاسیک و چرم هستند ، این گزینه می تواند پیشنهاد خوبی باشد.
  • تراول ماگ

    ایده تروال ماگ، ایده ایست که هیچ وقت قدیمی نمی شود ، از من می شنوید یک بار امتحانش کنید.

کادو ولنتاین عجیب در روز سپندارمذگان

خرید کادو ولنتاین دخترانه

از آنجایی که انتخاب کادو و خریدن برای خانم ها به ویژه در روز عشق به نسبت آقایان راحت تر است ما علاوه بر معرفی باکس هدیه ولنتاین لاکچری، به نمونه های دیگر جهت در نظر گرفتن انواع سلایق اشاره می کنیم؛

  • عروسک ولنتاین 2022 :
    دختران در هر سنی عاشق عروسک ها هستند و با دیدن ان ذوق زده می شوند ، هرچه عروسک نرم تر ، بزرگ تر و کیوت تر باشد ، این هیجان بیشتر می شود .

  • خرس بزرگ :
    عروسک خرسی بزرگ را می توان کلیشه ای ترین کادو ولنتاین نامید ، اما همچنان طرفداران خاص خودش را داراست ، معمولا این عروسک ها به علت سایز بسیار بزرگی دارند ، موجب غافل گیر شدن و هیجان زده شدن طرف مقابل می شوند .

  • ماگ ، لیوان و فنجان :
    ماگ لیوان و فنجان هدیه هاییست که همواره در طول روز جلوی چشم پارتنر شما هست و می تواند در هر لحظه به او یاداوری کنید که چه میزان او را دوست دارید.

  • عروسک محبوب هر شخص

  • لوازم شخصی برقی :
    این روزا کمتر کسی پیدا میشه که به استایل و ظاهر خودش اهمیت بده اما از این طیف لوازم استفاده نکند، مخصوصا خانوم ها که بسیار به مو و ظاهر خود اهمیت می دهند ، اگر می خواهید هر زمان در حال اماده شدن هست ، به یاد شما بیوفتد ، پیشنهاد می کنم  این هدیه رو برایش بخرید.

    کادو ولنتاین عجیب در روز سپندارمذگان

باکس هدیه روز عشق

باکس ولنتاین با بسته بندی های فوق العاده زیبا و جذاب با قیمت های مناسب می تواند توصیه بسیار اقتصادی و در عین حال جذاب باشد تا بتوانید عزیزان خود را در این روز ، سورپرایز کرده و روزی خاطره انگیز برایش بسازید، از مزیت های باکس ولنتاین به عنوان هدیه می تواند ب جمع و جور بودن و زیبا بودن بی انتهایش نام برد.
انواع باکس های ولنتاین موجود را می توان به سه دسته زیر تقسیم کرد.

پکیج نرمال: شامل شاخه گل و پوشال ، عروسک به همراه قلب

پکیج اکستریم: شامل عروسک به همراه شیشه شکلات ، شاخه گل و پوشال ، قلب

پکیج الترا اکستریم: شامل عروسک به همراه شیشه شکلات ، گلدان زن و شوهر، شیشه اسمارتیز و دراژه ، قلب ، شاخه گل و پوشال

البته در کنار همه اینها ، خرید گل برای قدردانی از حضور او در زندگیتان ، بسیار توصیه می شود.هر گل و هر رنگی نماد مفهوم خاصی است که می تواند به صورت نمادین این مفهوم را به او برسانید. بهترین راه برای گفتن دوستت دارم در زمانی که کلمات کافی نیستند هدیه دادن رز قرمز به آن شخص است. حواستان باشد که دادن این گل به کسی به این معنی است که شما برای تعهد کامل آماده هستید و اشتیاق خود را نشان میدهید.


خرید کادو از فروشگاه اینترنتی پیویو

پیویو به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی ( www.pioio.com ) با پایبندی به اصول و تضمین سلامت کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌ های معتبر جهان ، به معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در مشهد و کشور عزیزمان تبدیل شده است.  شما می توانید برای اطلاع از قیمت باکس ولنتاین 2022 و مشاهده انواع محصولات مورد نیاز خود از اسباب بازی گرفته ، تا انواع عروسک ، لوازم منزل ، کالاهای چرم اصل و هزاران محصول با کیفیت دیگر را در فروشگاه اینترنتی پیویو مشاهده نمایید و بدون هیچ مشکل و عیب و نقصی ، در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1594292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =