خرید کرم پودر نارس و کرم پودر لورال اصل​​​​​​​

امروزه به طور معمول تمامی خانم ها و دختران جوان به منظور زیبایی بیشتر صورت خود از کرم پودر استفاده می کنند؛ به طوری که کرم پودر جزو وسایل آرایشی ثابت در کیف زنان به شمار می آید.

یک کرم پودر خوب و با کیفیت تمامی عیب های صورت را پوشانده و صورت را شفاف و صاف می کند؛ به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از لوازم های آرایشی مهم در نظر گرفت. لازم به ذکر است کرم پودر با کیفیت و مناسب برای پوست خود خریداری کنید تا هیچگونه آسیبی به پوست شما وارد نشود؛ چرا که امروزه به دلیل استفاده زیاد بانوان از این وسیله آرایشی، نمونه های فیک از برند های معروف در بازار فراوان شده و با قیمت ارزان تر به فروش می‌ رسند؛ اما توجه کنید استفاده از این نمونه‌ های فیک جز آسیب رساندن به پوست شما هیچ خاصیت دیگری ندارند. پیشنهاد ما به شما کرم پودر نارس، یک کرم پودر عالی و با کیفیت و همچنین دارای ویژگی های منحصر به فرد است که به پوست شما هیچ آسیبی نرسانده و دارای پوشش دهی عالی می باشد.

درباره کرم پودر نارس بیشتر بدانیم:

 یکی از پر فروش ترین و عالی ترین کرم پودر ها در سراسر دنیا، کرم پودر نارس به شمار می آید که بسیار سبک بوده و از خواب بسیار عالی بر روی پوست و پوشش دهی بالا و منحصر به فرد برخوردار می باشد. این محصول بی نظیر دارای خاصیت طبیعی و مینرالی بوده و برای انواع پوست بخصوص پوست های حساس مناسب می باشد. کرم پودر نارس دارای یک بافت سبک و فوق العاده است که تا 16 ساعت ماندگاری داشته و پوست شما را به طور کامل پوشش می دهد. همچنین این محصول دارای پیگمنت بالایی است که باعث می‌ شود به خوبی بر روی پوست بنشیند. این کرم پودر بی نظیر با استفاده از تکنولوژی و نوآوری های جدیدی ساخته می شود که نتیجه آن یک کرم پودر با ماندگاری بالا، کاملا سبک‌، پوشش دهی خوب و مناسب برای انواع پوست ها می باشد. این محصول که زیر مجموعه‌ ای از برند نارس بوده، بین خانم ها و دختران به محبوبیت فراوانی رسیده است. لازم به ذکر است یکی از دلایل مهم محبوبیت این کرم پودر، فاقد چربی بودن آن می باشد؛ همچنین این محصول  در برابر عرق کردن و رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. در نظر داشته باشید نمای صورت شما با استفاده از کرم پودر نارس مات و زیبا شده و پوستی صاف، شفاف و با پوششی یکنواخت به شما هدیه می شود. همچنین این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود از قیمت مناسب و معقول برخوردار می باشد.

ویژگی های کرم پودر نارس چیست؟

1. مناسب برای انواع پوست

2. فاقد چربی

3. کاور 16 ساعته

4. ضد آب

5. ضد تعریق

6. بدون بو

7. نمای مات

8. بدون الکل

9. بدون پارابن

نحوه استفاده از کرم پودر نارس:

ابتدا با استفاده از پرایمر یا هر محصول دیگری زیرسازی آرایش خود را انجام دهید، سپس مقدار مناسبی از کرم پودر نارس را بر روی صورت خود بزنید و با کمک بیوتی بلندر یا پد  آن را به صورت کامل فِید یا محو کنید.

حتماً دقت داشته باشید که چند قطره از این کرم پودر برای پوشش دهی کامل صورت کافی می باشد اما در نظر داشته باشید قبل از استفاده، پوست خود را به طور کامل تمیز کنید.

خرید کرم پودر نارس و کرم پودر لورال اصل​​​​​​​

شگفتی های کرم پودر لورال را بشناسید!

لورال یک برند فرانسوی است و در میان برندهای لوازم آرایشی از معروف­ترین برندهای آرایشی می­باشد. کیفیت بالای محصولات لورال اثبات شده است و اغلب مشتری­ها نتایجی که محصولات این شرکت ارائه می­دهند را می‌پسندند.

کرم پودر لورال غلظت مناسبی دارد. غلظت کرم پودر لورال به اندازه­ای است  که بعد از خارج‌شدن از محفظه خود هیچ‌گونه مایعی از آن خارج نخواهد شد. مواد ترکیبی منسجم، نرم و یکدست از دیگر ویژگی­های کرم پودر لورال است. کرم پودر لورال در برابر تعریق مقاوم بوده و ضد آب است.

ماندگاری کرم پودر لورال 24 ساعته است. این کرم پودر چربی پوست را کنترل و از براق شدن بیش از اندازه پوست جلوگیری می­کند. از شگفتی­های کرم پودر لورال پوشش دهی فوق العاده این محصول بدون ایجاد کوچک­ترین ماسیدگی و ترک روی پوست است. غلظت مناسب، نرم و یکدست بودن، ضد آب بودن، ماندگاری بالا و 24 ساعته، پوشش دهی فوق العاده از شگفتی­های کرم پودر لورال است.

پیش از استفاده بهتر است بسته مربوط به کرم‌ پودر را به‌خوبی تکان داده تا رنگ­دانه­ها و کرم به طور مطلوبی با هم مخلوط شوند و در ادامه با میزان کمی از کرم پودر لورال قادر خواهید بود تا کل سطح صورت را پوشش دهید.

به منظور استفاده از کرم پودر لورال کافی است پیش از استفاده پوست را شسته و از پرایمر و مرطوب‌کننده مناسبی استفاده شود تا کرم‌پودر لورال به خوبی پخش شود.

به منظور پخش این کرم پودر مقدار کمی از آن را به مرکز صورت بزنید و با نوک انگشتانتان به سمت بیرون صورت پخش کنید و در ادامه با برس کرم‌ پودر یا با استفاده از اسفنج آرایشی این کرم­ پودر را به طور یکدست پخش نمایید.

کرم پودر لورال برای استفاده روزانه طراحی شده است.

کرم پودر لورال چند کاره است و می­توان در هر موقعیتی مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی­های برند لورال تولید انواع مختلفی از کرم پودر برای  پوست­های با تناژهای رنگی متفاوت است. کرم پودر لورال دارای 30 تناژ رنگی مختلف برای پوست­هایی با رنگ­های متفاوت است. تنوع رنگی کرم پودر لورال سبب شده است تا محدوده وسیعی از مشتریان از این کرم پودر استفاده کنند.

کرم‌پودر لورال بافتی کرمی، آب‌رسان و سبک دارد.

پوشش کرم‌ پودر لورال متوسط تا کامل است و بسته به میزان تیرگی پوست می توان انواع پوست را با این کرم پودر پوشش داد. یکی از شگفتی­های کرم‌ پودر لورال آن است که با تنها با میزان کمی از این کرم پودر می­توان تمام صورت را پوشش داد و به همین منظور استفاده از این کرم پودر از لحاظ اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. کرم‌ پودر لورال پوست را به حالت طبیعی و باطراوت نگه‌داشته و مرطوب­کننده و آبرسانی قوی است.

کرم‌ پودر لورال تقریباً به مدت 24 ساعت (بسته به میزان چربی پوست) بدون اینکه بر پوست بلغزد و یا آسیب­های پوستی را نمایان کند روی پوست باقی می­ماند. بنابراین کرم‌ پودر لورال کرم‌ پودری بادوام و مقاوم است.

از دیگر ویژگی­های کرم‌ پودر لورال می­توان به مقاومت این کرم پودر در برابر ماسیدگی، مقاومت در مقابل تعریق، مقاومت در برابر محو شدن و ماندگاری 24 ساعته، عدم خشکی پوست پس از استفاده، بدون پارابن بودن کرم پودر لورال، بدون چربی و الکل بودن کرم پودر لورال و  بی بو بودن کرم پودر لورال اشاره کرد.

متخصصین پوست این کرم پودر را تایید می­کنند.کرم‌ پودر لورال به دلیل ترکیبات مورد استفاده آن بسیار سبک بوده و کاربران بعد از استفاده احساس سنگینی بر پوست نخواهند داشت.

کرم‌ پودر لورال اجازه اکسیژن‌رسانی به پوست را داده و ترکیبات خاصی دارد که به‌راحتی از روی پوست محو نخواهد شد.

کرم پودر لورال دارای spf است و از پوست مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت می­کند.

خرید کرم پودر نارس و کرم پودر لورال اصل​​​​​​​

پزشکان توصیه می­کنند در صورتی که نیاز است تا مدت‌زمان طولانی زیر آفتاب باشیم، بهتر است قبل از استفاده از کرم‌ پودر لورال از محصول ضدآفتاب بی­رنگ استفاده کنیم. در خرید کرم پودر لورال باید دقت کرده و توصیه می­شود تا پیش از خرید رنگ پوست خود را بشناسیم تا بتوانیم کرم پودر مناسبی خریداری کنیم. با توجه به اطلاعات بالا در خصوص رنگ پوست می بایست کرم پودر مناسب و متناسب با تناژ رنگی انتخاب شود.

همچنین بعد از تشخیص رنگ پوست و قرارگیری در یکی از دسته های سفید، گندمی، سبزه، تیره، زیتونی، بور و .. بهتر است تن رنگ پوست را هم تشخیص دهیم.

به‌منظور تعیین تن رنگ پوست بهتر است به رگ دست نگاه کنیم. افرادی که رگ دستی آبی یا بنفش دارند تن پوستشان سرد است و افرادی که رگ دستشان سبز است تن پوستی گرم دارند. افرادی که تشخیص رنگ سبز یا آبی رگ دستشان سخت و نشدنی است، دارای تن پوستی خنثی هستند.

افرادی که پوستی سرد دارند بهتر است از رنگ کرم پودر لورال در رنگ­های صورتی، ماهاگونی و برنزه استفاده کنند. افرادی که دارای تن رنگی خنثی هستند بهتر است از کرم‌ پودر لورال رنگ گندمی، بژ و گردویی استفاده کنند.

در زمان خرید کرم‌ پودر لورال باید توجه کرد که این کرم‌ پودر برای پوست­های خشک تا مختلط بهترین عملکرد را خواهد داشتلورال برندی فرانسوی لوکس و گران‌قیمت است و اگر محصولات این برند را با قیمت ارزان مشاهده کردید می توانید در خصوص تقلبی یا فیک بودن محصول شک کنید. کافی است قیمت محصولات برند لورال را از وب سایت­های معتبر خارجی استعلام کرده و با توجه به نرخ ارز تبدیل نرخ دلاری به ریالی را انجام دهید و از حد قیمت محصولات برند لورال از جمله کرم پودر لورال آگاه شوید.

همچنان اگر قصد خرید کرم پودر اصل را دارید از کاج شاپ دیدن کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1597471

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =