ایل‌بیگی: «لامینور» نه توقیف است و نه مشکلی برای اکران دارد

حبیب ایل بیگی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم لامینور نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برای اکران نوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آنها می‌بایست ٧ فیلم انتخاب می‌شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ایل بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیشکسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1610157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    اگه اینکارو نکردید ، دردتون چیه؟
  • SG ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    0 0
    جناب معاون نظارت و ارزشیابی !همه که اندازه شما عمر نمیکنند ،مردم عادی از یک عمر طبیعی برخوردارند ،آقای مهرجویی هشتاد و دو سال دارند ،دوسال است که پروانه نمایش فیلم لامینور را دریافت کرده اند ،شما بفرمایید براساس نظرات نظارتی و کارشناسی شما چند سال دیگر باید منتظر بمانند تا شما خواب رفتگان بی مسئولیت گوشه چشمی به ایشان بفرمایید و پروانه شان را اجرایی کنید ؟!امیدوارم ایشان صدو بیست سال زندگی توام باسلامت داشته باشند ولی یک لحظه فکر نمیکنید شاید یک نفر بخواهد نتیجه زحماتش را تا وقتی ببیند که سالم است و قادر به دیدن و شنیدن ؟!راستی اصلا شما چکاره اید ،؟!چند سال درس خوانده اید ؟!کدام سابقه کار شما را روی آن صندلی نشانده ؟! بر اساس کدام پیشینه سر گردنه فیلمسازان ایران نشسته اید ؟!با کدام رانت ؟!