کنایه سنگین مدیرعامل سابق استقلال به فرهاد مجیدی/عکس

احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق استقلال به باخت شب گذشته این تیم مقابل نساجی در جام حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نساجی تن به شکست در ضربات پنالتی داد و وداع زودهنگامی با این مسابقات داشت تا فرهاد مجیدی در سومین فصل پیاپی در فتح جام حذفی ناکام بماند.

احمد سعادتمند، مدیرعامل اسبق استقلال در صفحه شخصی خودش پیامی کنایه آمیز در خصوص فرهاد مجیدی منتشر کرد و به طعنه، خودش را مقصر شکست شب گذشته آبی ها معرفی کرد.

دو فصل قبل که استقلال فینال جام حذفی را به تراکتور واگذار کرد، مجیدی و اطرافیانش، سعادتمند را به خاطر سفر به ایتالیا و مذاکره با استراماچونی که خواسته هواداران این تیم بود مواخذه کرده و او را مقصر ناکامی استقلال در فتح جام حذفی معرفی کردند.

حالا سعادتمند با یادآوری آن ماجرا و تاکید بر اینکه استقلال با مجیدی فصل بعد از آن مقابل فولاد و این فصل مقابل نساجی ناکامی در جام حذفی را تکرار کرده است نظر خود را در این خصوص بیان کرد.

کنایه سنگین مدیرعامل سابق استقلال به فرهاد مجیدی/عکس

بیشتر بخوانید:

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1621063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی هاشمی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    22 20
    اگر توی جام حذفی نوبت بازی به جوونها نرسه پس کی قرار بازی کنن. از موقعی که فرهاد گفته تیم من نمیبازه لیورپول ۴ باخت سیتی ۵باخت چلسی۷ باخت و بایرن ۵ باخت آوردن اما تیم فرهاد دو باخت اونم در ضربات پنالتی.فرهاد حرف زده و سر حرفش موند .شما که مدعی شدی استرا رو میاری چیکار کردی؟جز اینکه همون سال دوتا جام از استقلال گرفتی و هدیه دادی به مسعود سلطانیفر
    • گرفتار IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      23 12
      اشتباه موافق زدم ، فرهاد داره با استقلال مربی گری یاد میگیره ، حیف قلعه نویی
  • هفت مقدس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    23 17
    شما مثه اینکه بازی رو ندیدی , تیم کل بازی دستش بود و کلی موقعیت داشت و بازی یک طرفه بود بهتر به جای اینکه از باخت استقلال خوشحال بشی و اینجوری عکس العمل نشون بدی یه نیگا به جدول لیگ بندازی و ببینی کدوم تیم صدر جدول هست با کدوم سرمربی و یه چیز دیگه رو هم حتما نیگا کن تعداد بازی های استقلال و تعداد باخت استقلال رو ،