برنامه مراسم ترحیم مرحوم آیت الله‌ سیّد محمد مهدی بجنوردی

مراسم ترحیم فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت، مرحوم آیت الله‌ حاج سیّد محمّد مهدی بجنوردی برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، مراسم ترحیم فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت، مرحوم آیت الله‌ حاج سیّد محمّدمهدی بجنوردی، روز پنج‌شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد الغدیر واقع در تهران، خیابان میرداماد، برگزار می شود.

بیت آیت الله بجنوردی با صدور اطلاعیه ای از علمای اعلام، فضلا و عموم مؤمنین برای حضور در این مراسم دعوت کرده است.

برنامه مراسم ترحیم مرحوم آیت الله‌ سیّد محمد مهدی بجنوردی

آیت‌الله سید مهدی موسوی بجنوردی از شاگردان برجستۀ آیات عظام حکیم، شاهرودی، بجنوردی و حلًی بود و از چهارتن از مراجع نجف اجازۀ اجتهاد داشت. این فقیه عالی‌قدر سالیانی در نجف اشرف به تدریس سطوح عالی و نزدیک به نیم‌قرن در تهران به تدریس خارج فقه و اصول، تحقیق، تألیف و اقامۀ جماعت پرداخت. وی داماد مرحوم آیة الله حاج میرزا علی آقای نایینی ، فرزند ارشد مرحوم آیة الله العظمی میرزای نایینی بشمار می آمد. «تحریر الأصول»، «کتاب الطهارة» و «کتاب البیع» از آثار منتشرشدۀ آیةالله بجنوردی می‌باشد. وی فرزند ارشد آیةالله میرزا حسن بجنوردی و نوادۀ آیةالله سید ابوالحسن اصفهانی بود.
آیت‌الله سید مهدی موسوی بجنوردی فرزند ارشد آیت‌الله میرزا سید حسن موسوی بجنوردی بود که در دوره حکومت پهلوی بعد از یک سفر از ایران ممنوع الخروج شد و در تهران اقامت کرد. آن مرحوم برادر آیت‌الله سید محمد و دکتر کاظم موسوی بجنوردی است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1626043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =