معلمان و خبرنگاران آگاهی ساز جامعه هستند

سرپرست اداره کل آموزش و پروش استان لرستان گفت: معلمان و خبرنگاران آگاهی ساز جامعه هستند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، رضا عزتی ساعاتی پیش در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه خ مثل خبرنگار ضمن تبریک هفته معلم به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین گفت: معلمان و خبرنگاران هم پای هم آگاهی سازان جامعه هستند و این وجه اشتراکی بین این دو قشر فرهیخته می باشد .

وی افزود: در هفته معلم 53 معلم برتر استانی و 5 معلم برتر کشوری معرفی شدند که خوشبختانه از این تعداد برای اولین بار 1 نفر معلم لرستانی بعنوان نمونه ملی برگزیده گردید .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان در حال اجراست اظهار داشت : این مطالبه بحق معلمان در سراسر کشور سالهاست که مطرح میشود و دولتهای مختلف در خصوص آن فقط شعار می دادند و اقدامی عملیاتی انجام نمی دادند .

عزتی ادامه داد: پس از سالها دولت آیت اله رییسی پاسخ مثبتی به این مطالبه سراسری داد و آن را در دست اجرا قرار داد که مهمترین دغدغه معلمان که حذف مدرک دکترا از آیتم طرح رتبه بندی بود را اعمال نمود .

رضا عزتی عنوان کرد: با تلاش مسئولان دولت موانع قانونی این طرح شناسایی و برطرف شدند و در چرخه اجرایی در دستور کار است و جای نگرانی برای معلمان وجود ندارد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین از راه اندازی سامانه اعتراض به چگونگی اجرای رتبه بندی خبر داد و افزود: این سامانه در دسترس معلمان قرار گرفته و این قشر زحمت کش و فرهیخته می توانند نظرات، پیشنهادات و حتی انتقادات خود را در این زمینه به اطلاع مسئولان برسانند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1628813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =