۷ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

بسته به مدل دوربین مداربسته ای که برای نصب در ساختمان استفاده می شود، قیمت آن می تواند از چند ده دلار تا چند هزار دلار متغیر باشد.

دوربین‌ های مداربسته مبتنی بر تجهیزات آنالوگ و دستگاه‌ های مجهز به سیم و کابل معمولاً ارزان‌تر از سایر دوربین‌های تحت شبکه هستند.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید و قیمت دوربین ها برایتان مهم است، می توانید روی این دو گزینه تمرکز کنید؛ ابتدا دوربین آنالوگ را نصب کنید و در مرحله دوم از دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP استفاده کنید. در هر صورت باید به خوبی بدانید که عوامل مهمی بر دوربین مداربسته و البته قیمت آن تاثیر می گذارند.

لیست قیمت دوربین مداربسته برای مثال لیست قیمت هایک ویژن عموما بر اساس خدمات مدل دوربین، مدل DVR یا NVR، سیستم مانیتورینگ حرفه ای، حافظه خارجی، انواع سیم و کابل تعیین می شود. هرچه تجهیزات، حرفه ای تر باشد، قیمت دوربین مداربسته بالاتر است.

برای اطلاع از قیمت و مشاهده لیست قیمت انواع دوربین مداربسته به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید .

دلایل استفاده از سیستم های امنیتی با توجه به قیمت آنها

با توجه به نیاز روزافزون عموم مردم به حفاظت از طریق تهیه و نصب سیستم های مانیتورینگ، می توان گفت که مهمترین دلایل استفاده از سیستم امنیتی در درجه اول تامین حفاظت و ایمن سازی منازل، محل کار، اموال و عزیزان در برابر خطرات طبیعی بالقوه مانند حمله ی حیوانات وحشی و همچنین جلوگیری از سرقت یا ارتکاب جرم است.

برای مشاهده لیست قیمت انواع دوربین مداربسته می توانید به لیست قیمت هایلوک مراجعه کنید. علاوه بر موارد گفته شده اکثر کاربران در برنامه های تخصصی تر نیز نیاز به نظارت مداوم بر محیط کار و کارکنان خود در همه زمان ها، به ویژه در ساعات عدم حضور در محل کار خود و برای ارتقای کیفیت مدیریت دارند. در واقع دوربین مداربسته به عنوان چشم دوم مدیران در بسیاری از کاربردهای مهم تجاری و حرفه ای عمل می کند و تمامی رویدادهای ریز و درشت مهم برای اداره یک مجتمع تجاری یا مسکونی را ثبت می کند.

لیست قیمت دوربین های مداربسته

اگر بخواهیم لیست قیمت دوربین مداربسته را بررسی کنیم باید در نظر داشته باشیم که به عوامل مختلفی بستگی دارد. هنگام خرید باید این نکات را در نظر داشته باشید. یکی از تفاوت های اصلی دوربین ها در برند آنها است. هر کدام از آنها تکنیک های تولید خاص خود را دارند. به عنوان مثال قیمت دوربین های مداربسته با برند های داهوا و هایک ویژن قطعا بالاتر از سایرین است. عوامل دیگری مانند وضوح یا کیفیت تصویر، میزان پوشش دید در شب دوربین، تصاویر سیاه و سفید یا رنگی در شب، ظاهر و نصب دوربین، گارانتی و ... نیز بر هزینه ای که برای دوربین می پردازید تاثیر می گذارد.

انواع لیست قیمت دوربین مداربسته

دستگاه های دوربین مداربسته جزء ضروری سیستم های امنیتی هستند. قیمت این دوربین ها معمولا سهم بیشتری از قیمت دوربین مداربسته را نشان می دهد. انواع دوربین های دام، بولت، اسپید دام، باکس، دوربین مخفی و … هر کدام دارای قیمت های مشخصی هستند. هنگام خرید چنین تجهیزاتی ابتدا از قیمت اصلی و نهایی آن مطلع شوید. لیست قیمت دوربین مداربسته و تجهیزات آن هر دوره با توجه به نوسانات بازار تغییر می کند.

لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

عوامل موثر بر لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

از جمله مهم ترین مواردی که در قیمت دوربین های مداربسته هایک ویژن موثر است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل دوربین هایک ویژن

همانطور که می دانید دوربین هایک ویژن مدل های مختلفی دارد و هر مدل شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد. بنابراین اگر می خواهید مدلی که تهیه می کنید مقرون به صرفه باشد، باید در این زمینه به مدل دوربین دقت کنید.

قابلیت های دوربین مداربسته

هر چه دوربین مداربسته امکانات بیشتری داشته باشد و تکنولوژی جدید تری در آن به کار رفته باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود.

به عنوان مثال: قیمت دوربین مداربسته سیاه و سفید قطعا با دوربین رنگی متفاوت خواهد بود.

تجهیزاتی که برای استفاده از دوربین نیاز دارید

برای اینکه بتوان محیط را با دوربین مداربسته پوشش داد، علاوه بر دوربین به تجهیزات دیگری نیز نیاز است که باید تهیه شود. به عنوان مثال: هارد دیسک، کابل، مانیتور، برق و ... از جمله تجهیزات مورد نیاز و رایج در این زمینه هستند.

بنابراین تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از دوربین، یکی از عوامل موثر بر لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن است.

فروشگاهی که در آن دوربین مداربسته هایک ویژن خریداری می کنید

فروشگاه ها برای دوربین مداربسته قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر دوربین مداربسته هایک ویژن را از نمایندگی خریداری کنید، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف ندارید و می توانید آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

در حالی که خرید دوربین های مداربسته از فروشگاه های مختلف ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

نحوه ورود به کشور

نه تنها دوربین مداربسته بلکه بسیاری از کالاهای وارداتی دیگر نیز از دو طریق وارد کشور می شوند. واردات قانونی کالا و واردات قاچاق دو راه واردات کالاها به کشور هستند.

حال در صورت خرید قانونی دوربین هایک ویژن هزینه بیشتری پرداخت می کنید؛ اما در عوض از خدمات پس از فروش و گارانتی بهره مند خواهید شد.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا

نمی توان قیمت ثابتی برای دوربین مداربسته داهوا تعیین کرد زیرا عوامل زیادی می توانند بر قیمت آن تاثیر مستقیم بگذارند. تکنولوژی دوربین مداربسته، نوع لنز، جنس بدنه، دید در شب، کیفیت تصویر و امکانات خاصی مانند WDR از عوامل افزایش یا کاهش قیمت دوربین مداربسته هستند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت محصولات داهوا در مقایسه با برندهای دیگر بسیار مقرون به صرفه است.

لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا یکی از مهمترین مزیت های رشد داهوا در سراسر جهان است. داهوا به دلیل قیمت مناسب، به فروش بی نظیری در سراسر جهان دست یافته است. قیمت دوربین ها و تجهیزات داهوا عاملی است که توانست در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات با فروش سالانه 5 میلیارد دلار، این برند را در صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان قرار دهد.

لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

ارزان ترین لیست قیمت دوربین مداربسته

اکثر مردم به دنبال باکیفیت ترین و ارزان ترین کالاها هستند تا بتوانند بدون صرف هزینه زیاد زندگی خود را با آرامش بگذرانند. برخی از این کالاها مربوط به تامین امنیت مردم است و امنیت یک نیاز اساسی است. از آنجایی که امنیت برای زندگی و پول ضروری است، ما به شما راه حلی پیشنهاد می کنیم. بسیاری از فروشگاه های آنلاین و فیزیکی دوربین های مداربسته ارزان قیمت را تبلیغ می کنند، اما آیا دوربین مداربسته واقعا ارزان است یا خیر؟ مهم ترین نکته این است که آیا با خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت می توان انتظار کیفیت خوبی داشت یا خیر.

هر یک از ما سعی می کنیم محیط اطراف خود را با سیستم دوربین مداربسته پوشش دهیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق تری از جزییات اتفاقاتی که در محیط می افتد به دست آوریم. دستگاه DVR یا NVR یکی از اجزای اصلی یک سیستم دوربین مداربسته است. به طور کلی انتخاب و خرید دستگاه DVR به عوامل خاصی بستگی دارد. یکی از این عوامل لیست قیمت دوربین مداربسته است.

برای بررسی بیشتر و اطلاع از کیفیت و قیمت انواع دوربین مداربسته به وبسایت رادیس مراجعه فرمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =