با سرویس ۱۲۰۰ گیگ پیشگامان، با خیال راحت دانلود کن!

این روزها، بسیاری از افراد، شرکت در دوره های آموزشی آنلاین و غیرحضوری را به کلاس های حضوری ترجیح می دهند؛ همچنین افراد زیادی نیز به تماشای آنلاین فیلم و سریال علاقه مند هستند. به همین دلیل یکی از دغدغه های مشترکین اینترنت پرسرعت، میزان ترافیک مصرفی و نگرانی در مورد هزینه خرید سرویس است. 

شرکت پیشگامان در راستای افزایش رضایتمندی کاربران، اقدام به ارائه سرویس بهارانه با ترافیک بالا و قیمت بسیار مناسب نموده است.

سرویس ۱۲۰۰ گیگ پیشگامان یکی از سرویس های پرحجم و محبوب کاربران است که شما می توانید تا ۳ماه با خیال راحت به انجام امور روزمره خود بپردازید، فیلم ها را آنلاین ببینید، هر فیلم و موزیکی که را دوست دارید به تعداد نامحدود دانلود کنید، بدون اینکه نگران تمام شدن اینترنت و هزینه های آن باشید. برای خرید این سرویس تا پایان فصل بهار فرصت دارید.

این سرویس هم برای شما که در بازارهای مالی فعالیت دارید و هم برای کسانی که علاقه مند به بازی های آنلاین هستند می تواند بسیار مناسب باشد.

البته باید گفت خرید و راه اندازی این سرویس، بسیار آسان است. تنها کافی است وارد این لینک شوید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از خرید سرویس از پیشگامان، در صورت وجود هر گونه پرسش و یا بروز هر مشکل به راحتی می توانید با شماره ۱۵۷۷ تماس حاصل فرمایید. پشتیبانی پیشگامان به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات به مشترکین گرامی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1630973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =