سوله «شهید فخری زاده» کرج به آموزش کودکان کار اختصاص یافت

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج از اختصاص سوله شهید فخری‌زاده به اداره بهزیستی با هدف آموزش کودکان کار خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ حجت الاسلام و المسلمین «علیرضا سعیدی» در خصوص ساماندهی و آموزش کودکان کار اظهار کرد: ساماندهی و آموزش کودکان کار با توجه به اینکه این افراد یکی از اقشار بسیار آسیب‌پذیر و در معرض خطر جامعه به شمار می‌آیند، اهمیت به‌سزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج در حالی که وظیفه شهرداری را محدود به جمع‌آوری این کودکان از سطح شهر ذکر کرد، افزود: ساماندهی و رسیدگی به کودکان کار جزء وظایف اداره بهزیستی است.

سعیدی با بیان اینکه شورای شهر در موضوعاتی مشابه نیز رویکرد مشارکتی را در پیش می‌گیرد بیان کرد: به این معنا که اگر شهرداری زمین یا محیطی را در اختیار دستگاهی قرار دهد دستگاه مربوطه موظف است ضمن اعلام برنامه‌ای که منطبق با اصول ما در کمیسیون فرهنگی و مدیریت شهری باشد، امکانات خود را نیز به اشتراک بگذارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،هنری، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج تاکید کرد: به عنوان مثال، در زمینه کودکان کار، شهرداری محل را در اختیار بهزیستی می‌گذارد و این اداره موظف است با به کارگیری مربیان و کادر مورد نیازدر طرح مشارکت کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1633373

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =