۰ نفر
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در هفشجان

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان چهارمحال وبختیاری از اجرای ۱۰کیلومترشبکه فاضلاب درشهرهفشجان خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، احمدرضا محمدی با اعلام این خبر افزود: برای اجرای 10 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب هفشجان در سه جبهه کاری فعالیت اجرایی پیمانکاران شروع شده است.

دکتر محمدی در بازدید از نحوه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در هفشجان گفت: با انعقاد سه قرارداد کار تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر شروع شد که امیدواریم تا پایان فصل کاری بتوانیم این کار مهم را به انجام برسانیم.

نامبرده اعتبار اختصاص یافته به پروژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب هفشجان را 150 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی یاد آوری نمود در صورت تامین اعتبار لازم برای تکمیل شبکه فاضلاب در هفشجان این شرکت آمادگی دارد قرارداد جدیدی نیز منعقد نماید.

مدیر عامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: شهر هفشجان دارای حدود 25000 نفر جمعیت است که شرکت آب و فاضلاب به 9287 مشترک خدمات آبرسانی و به 6140 مشترک تاکنون خدمات جمع آوری و تصفیه فاضلاب را ارائه می نماید.

قابل ذکر است عملیات اجرایی این پروژه ها شامل: نقشه برداری و پیاده کردن مسیر – برش و تخریب – بسترسازی - اجرای عملیات لوله گذاری با لوله پلی اتیلن فاضلابی در ترانشه – نصب منهول – احداث آدم رو بتنی مدور پیش ساخته در مسیرهای مربوطه طبق پروفایل و دتایل های اجرایی به طور کامل - خاکریزی با خاک مناسب – بتن ریزی – پر کردن اطراف و روی لوله با مصالح سنگی شکسته - خاک ریزی و تراکم آن و در آخر حمل نخاله و خاک های اضافه که همه این مراحل تحت نظارت مستقیم ناظر مقیم انجام می گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1640823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =