هفته آینده، ممیزی املاک و اراضی در بندرعباس آغاز می‌شود

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: ممیزی املاک و اراضی در افزایش درآمد شهرداری نقش بسزایی دارد و از ابتدای تیر ماه کار ممیزی املاک و اراضی در شهر بندرعباس آغاز می شود.

به گزارش خبرآنلاین، «وحید بارانی»، مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: براساس ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری، کلیه مستحدثات و املاک در شهر بندرعباس می بایست ممیزی و برداشت گردد.

وی افزود: آخرین ممیزی در شهر بندرعباس مربوط به سال۹۲-۹۳ بوده است و در سالجاری پس از برداشت تصاویر هوایی که طی یکماه اخیر صورت پذیرفته ممیزی بر همین مبنا آغاز می شود.

بارانی کمک به عمران، توسعه و آبادانی بیشتر و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین مزایای این طرح دانست و افزود: اجرای طرح ممیزی املاک باعث می شود برنامه ریزی های آینده شهرسازی بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد.

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس افزود: به منظور بررسی دقیقتر و همچنین توسعه شهری از کلیه شهروندان، مالکین و صاحبان مشاغل خواهشمندیم در اجرای این طرح با ممیزین شهرداری، همکاری لازم داشته باشند. بارانی در ادامه بیان کرد: پیش بینی می شود که در اجرای این طرح قریب به ۳۰۰ هزار ملک در شهر بندرعباس ممیزی و اطلاعات آن بررسی گردد.

مدیر درآمد شهرداری بندرعباس گفت: ۸۰ نفر نیروی ستادی و میدانی در اجرای این طرح فعالیت خواهند داشت و مدت زمان اجرای این طرح ۶ الی ۸ ماه پیش بینی می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1644187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =