پاکسازی ۳۰کیلومتر شانه راه در الشتر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الشتر گفت : در راستای صیانت از حریم راه ها، از ابتدای امسال برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه صورت گرفته و به تخریب و قلع و قمع ۵۰ مورد ساخت و ساز و تاسیسات غیرمجاز منجر شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مجید مالمیر گفت: از آنجا که یکی از وظایف مهم راهداری صیانت از حریم راه ها است در این راستا از ابتدای امسال برخورد جدی با متجاوزان به حریم راه صورت گرفته و به تخریب و قلع و قمع ۵۰ مورد ساخت و ساز و تاسیسات غیرمجاز منجر شده است.

وی با اشاره به عملکرد سه ماهه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الشتر در ارتقا و ایمن سازی محورهای اصلی و روستایی گفت: در این مدت با تلاش شبانه روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، پاکسازی شانه راه در طول ۳۰ کیلومتر، لکه گیری و چاله گیری به میزان ۱۰ تن، ایجاد هره خاکی طولی به طول ۶کیلومتر، لکه گیری با آسفالت سرد به میزان ۱۵۰ تن و جوشکاری علائم ایمنی و هشداری به تعداد ۱۵۰عدد صورت گرفته است.

مالمیر، نصب ۲۴۰عدد نیوجرسی برای ایمن سازی محور الشتر_خرم آباد، تعمیر و مرمت ۶۰شاخه گاردریل، نصب ۱۶۰عدد سرعتکاه پلاستیکی، بارگیری مصالح در شانه خاکی راه به میزان چهارهزار و ۵۰۰ مترمکعب، احیای قنو در طول ۳۰هزار متر، ساماندهی و تعویض ۴۵عدد تابلوی فرسوده و نصب ۵۰عدد تابلوی ایمنی و اطلاعاتی جدید را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای الشتر در سه ماهه اول ۱۴۰۱ عنوان کرد.

وی از برداشت و ثبت ملی ۵۰۰ دهانه پل و ابنیه فنی راه شهرستان الشتر در سامانه bms خبر داد و افزود: در حوزه حمل و نقل، در تعامل با ادارات ستادی این حوزه و در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات و فرار بار و مسافر، با برقراری گشت های کنترل دروازه ای، درمجموع هزار و ۱۲۰ دستگاه ناوگان کالا، مسافر و حمل مواد خطرناک کنترل شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان الشتر گفت: علاوه بر این با همکاری اداره ایمنی و ترافیک، طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران آسیب پذیر جاده ای برای ۷۰ نفر از رانندگان ادوات کشاورزی این شهرستان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: در حوزه راه روستایی پیگیر تکمیل پروژه های ابرار محورهای روستایی لعل آباد و میوله هستیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =