خرید آنلاین گوشت تازه و باکیفیت فقط با چند کلیک!!!

خرید نیازهای روزمره از کارهای وقت‌گیری است که در طول روز زمان زیادی صرف آن می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت، سبک زندگی به خرید آنلاین سوق داده شده است و افراد تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند.

برای خرید محصولات مورد نیاز دیگر نیازی به خارج شدن از منزل نیست و افراد به راحتی می‌توانند با چند کلیک ساده خرید خود را انجام دهند و درب منزل تحویل بگیرند و درگیر ترافیک و شلوغی خیابان‌ها نشوند و در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

گوشت از جمله نیازهای سبد غذایی روزانه جهت تأمین پروتئین است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید اینترنتی محصولات پروتئینی از جمله مواردی است که مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و افراد تمایل بیشتری به خرید آنلاین آن‌ دارند. برای خرید گوشت بهتر است نکاتی را بدانیم تا یک خرید هوشمندانه و حرفه‌ای داشته باشیم، در ادامه به نکاتی که باید در خرید آنلاین گوشت به آن‌ها توجه کنیم اشاره‌ کرده‌ایم.

راهنمای خرید آنلاین گوشت

- خرید آنلاین گوشت راهی در جهت صرفه جویی هزینه و زمان است و علاوه بر آن به خاطر رعایت زنجیره سرد؛ کیفیت محصول تا رسیدن به دست مشتری، کاملاً حفظ می‌شود.

- در خرید اینترنتی گوشت اگرچه ما به صورت فیزیکی نمی‌توانیم محصول را مشاهده کنیم اما اگر چند نکته را در خرید در نظر داشته باشیم می‌توانیم گوشت تازه و با کیفیت را خریداری نمائیم.

- در خرید گوشت بهتر است با انواع گوشت و قطعه‌بندی‌ها آشنا شویم تا خرید متناسب با نیاز خود داشته باشیم.

- گوشت عموماً به دو دسته گوشت قرمز و گوشت سفید تقسیم‌بندی می‌شود که ازجمله گوشت‌های قرمز پر استفاده می‌توانیم به گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و... اشاره‌ کنیم. گوشت سفید هم شامل: گوشت مرغ، گوشت بوقلمون، بلدرچین، ماهی، میگو و...است.

خرید گوشت مرغ

گوشت مرغ رایج‌ترین گوشت سفید مصرفی در بین مردم است. تشخیص سلامت گوشت و تازگی آن اهمیت زیادی دارد. اولین نشانه در سلامت گوشت مرغ توجه به‌ ظاهر و بافت آن است که باید بدون خون‌مردگی و کبودی، صاف، براق و یکدست و رنگ گوشت صورتی روشن با تکه‌های چربی سفید رنگ باشد.

توجه به تاریخ تولید و انقضا از نکاتی است که باید در خرید گوشت مرغ به آن توجه کنید. اگر گوشت مرغ را به صورت بسته بندی از فروشگاه آنلاین خریداری می‌کنید به تاریخ تولید آن توجه کنید و گوشت کشتار روز را در سبد خرید خود قرار دهید. گوشت مرغ تازه معمولاً تا ۷۲ ساعت در یخچال نگهداری می‌شود و بعد از آن در فریزر به مدت ۹ ماه در دمای ۱۸- درجه سانتی گراد قابل نگهداری است.

این گوشت در قطعه‌بندی‌های مختلف و همچنین به‌صورت طعم دار (مرینیت شده) نیز عرضه می‌شود. ازجمله آیتم‌های قطعه‌بندی شده گوشت مرغ می‌توانیم به ران و سینه مرغ، بال و بازو، ساق مرغ، فیله و جوجه‌کباب که در فروشگاه‌های آنلاین معمولاً به شکل بسته‌بندی به فروش می‌رسد، اشاره کنیم.

خرید گوشت گوسفندی

گوشت گوسفند یک گوشت پرمصرف در کشور ایران است و یک منبع غنی از پروتئین است. گوشت گوسفندی قرمز کم‌رنگ است و در مقایسه با گوشت گوساله چربی بیشتری دارد. روشن بودن رنگ گوشت قرمز یکی از بهترین نشانه‌های گوشت تازه و جوان است. توجه به چربی گوشت از دیگر نکاتی است که باید به آن دقت کنیم. چربی‌ها باید سفید و زرد کم‌رنگ باشد و همچنین گوشت تازه باید بافت سفتی داشته باشد.

این گوشت در قطعه بندی‌های مختلف از جمله: گوشت گردن، دنده، راسته، ران، سردست، ماهیچه، قلوه‌گاه، فیله گوسفندی و... در فروشگاه‌های آنلاین به فروش می‌رسد.

خرید آنلاین گوشت تازه و باکیفیت فقط با چند کلیک!!!

خرید گوشت گوساله

یکی از مهم‌ترین محصولات پروتئینی در سبد غذایی گوشت قرمز است. گوشت گوساله یکی از منابع خوب پروتئین شناخته می‌شود.

ازجمله آیتم‌های قطعه بندی شده گوشت گوساله، راسته، ران، سردست، گردن، فیله گوساله است که در فروشگاه‌های اینترنتی معمولاً به صورت بسته بندی عرضه می‌شود.

مزیت‌های خرید آنلاین گوشت

از مزیت‌های خرید آنلاین گوشت می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌ کنیم:

۱- راحتی در خرید

ازآنجایی‌که خرید اینترنتی گوشت تعطیلی ندارد؛ شما می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته به صورت اینترنتی و حتی به‌وسیله گوشی هوشمند که امروزه در دسترس تمامی افراد قرار دارد سفارش خود را به‌راحتی بدون نیاز به خروج از منزل و به دور از ترافیک و شلوغی خیابان‌ها از فروشگاه اینترنتی خرید نمائید.

۲- صرفه‌جویی در زمان

یکی از مزیت‌های بزرگ خرید آنلاین، صرفه‌جویی در زمان است و احتیاجی نیست برای خرید زمان زیادی را صرف کنید و به شما این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را صرف تمرکز بر کار، خانواده و هرچیز مهم دیگری کنید.

۳- تنوع بالای محصولات

هنگام سفارش آنلاین گوشت تنوع بالای از محصولات در اختیار شما قرار دارد و به راحتی می‌توانید گوشت‌ها را با برش‌ها و وزن‌های مختلف به همراه طعم‌های گوناگون بر اساس نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

۴- حفظ تازگی گوشت و سلامت گوشت

بهداشت در زنجیره تولید گوشت یکی از مهمترین موارد در تأمین سلامت غذایی از کشتار تا مصرف است و همچنین جلوگیری از تغییر دما از نکات مهم دیگر در حفظ سلامتی و کیفیت گوشت است. تغییر دما باعث تغییر در رنگ و مزه، تغییر بافت گوشت و جذب آلودگی‌های میکروبی می‌شود، به همین دلیل توصیه می‌شود گوشت را به شکل بسته‌بندی تهیه نمائید. حمل توسط ماشین‌های یخچال دار با حفظ زنجیره سرد باعث حفظ کیفیت و سلامت گوشت تا درب منزل می‌شود؛ ویژگی که فروشگاه‌های آنلاین معتبر در فرآیند ارسال محصول رعایت می‌کنند.

۵- بهره‌مندی از تخفیفات خرید اینترنتی گوشت

ازجمله ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف‌های آن‌ها است که مشتری می‌تواند در خرید خود از این تخفیف‌ها استفاده کند و در هزینه خود صرفه‌جویی نماید.

ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی معتبر

۱- دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط ازجمله سازمان دامپزشکی باشد.

۲- گوشت تازه و سالم در اختیار شما قرار دهد.

۳- کیفیت تضمین‌شده و ضمانت مرجوعی داشته باشد تا در صورت وجود مشکل در محصول بتوانید آن را مرجوع نمایید.

۴- محصولات پروتئینی را در کمترین زمان ممکن تحویل دهد.

۵- فرآیند خرید راحتی داشته باشد تا افراد بتوانند راحت محصول خود را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرند.

۶- در فرآیند ارسال، حمل‌ونقل و تحویل محصول تمام نکات بهداشتی و زنجیره سرد را رعایت نماید تا گوشت تازه و سالم در اختیار شما قرار بگیرد.

خرید آنلاین گوشت تازه و باکیفیت فقط با چند کلیک!!!

از کجا گوشت و مرغ را آنلاین بخریم؟

برای خرید آنلاین گوشت بهتر است از فروشگاه‌های آنلاینی خریداری نماییم که دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه باشد در این صورت خیالمان از سلامت و کیفیت گوشت مطمئن است. شرکت روناک پروتئین ازجمله شرکت‌های معتبر و فعال درزمینۀ فروش آنلاین محصولات پروتئینی است که دارای مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط بوده و با حفظ زنجیره سرد، گوشت قرمز تازه کشتار داخلی و گوشت مرغ کشتار روز و سایر فرآورده‌های پروتئینی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازجمله مزیت‌های این شرکت می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱- صرفه‌جویی در زمان و هزینه

۲- حفظ زنجیره سرد و حمل با ماشین‌های یخچال دار و حفظ دمای ۴ درجه سانتی‌گراد در ارسال محصولات

۳- تحویل رایگان و در زمان کوتاه درب منزل

۴- ضمانت مرجوعی

۵- بهره‌مندی از تخفیفات ویژه دوره‌ای

۶- روند خرید آسان محصول

۷- تنوع بالای محصولات

برای خرید آنلاین گوشت می‌توانید به سایت روناک پروتئین به آدرس ronakprotein.com مراجعه نمایید یا برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۵۶۸۷۹۱۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1645470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =