روزنامه خراسان نوشت:

شرکت سوئدی اوریف لیم که چند سال در ایران با پوشش فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت کرده و به شیوه شرکت های هرمی به عرضه محصولات خود می پرداخت، هم اکنون و پس از گذشت یکسال از تعطیلی با حکم قضایی، دوباره فعالیت خود را با شیوه ای خزنده و چراغ خاموش آغاز کرده است.

 /39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    1 0
    بنده خودم توی ویترین فروشگاه شهروند قسمت فروش لوازم آرایشی و بهداشتی درست کنار درب ورودی اصلی محصولات اوریف لیم را دیدم . اما شک کردم که اینها همان هرمی ها هستند یا نه ؟
  • محرابي IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
    2 1
    فكر مي كنم فروش محصولات اين شركت به اشكال معمول تجاري ايرادي نداشته باشد ولي استفاده از روشهاي اغواء كننده براي جلب مشتري غيرقانوني مي باشد.
  • دخت ایران IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    6 1
    من مدتها از محصولات این شرکت استفاده کردم و افراد خیلی دقیق و حساسی رو که خیلی مشکل پسندن می شناسم که ازین محصولات بسیار راضی بودن و همیشه استفاده می کنن.آدم هایی که هممون قبولشون داریم. در سالم بودن و مطابق استانداردهای روز اروپا بودن این محصولات شک ندارم. اما نمی دونم چه اتفاقی می افته که با این مدل حرف های بدون سند و مغرضانه راضی می شن که زنان ما مجبور بشن از محصولات چینی و افغانی و ترک استفاده کنن؟چرا فقط باید از مارک هایی که در ایران کاسبی چند ساله دارن استفاده بشه و ورود یک محصول نو و عالی اونهم با قیمت های مناسب ، اینهمه قیل و قال به راه بندازه؟ راستی فکر کردیم چرا این همه تن به شایعه می دیم؟ با پخش این اخبار با شعور و شخصیت مردم بازی کنید...به نظرم مردم خوب می دونن چی براشون خوبه!
  • دخت ایران IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    3 0
    راستی ،یک صاحب نظر به من بگه که تکلیف اینهمه پول هنگفت مردم که توی حساب بانک به اسم حج ریخته شده چیه؟مردمی که در آرزوی رفتن به خانه خدا هستن بعد چند سال بهشون بگن نمی تونن برن ، مالباخته نیستن؟!!!!!!!!!!