کشف انبار احتکار 10 تن مرغ و گوشت و کالاهای اساسی

پلیس امنیت عمومی استان ضمن شناسایی یک انبار احتکار کالاهای اساسی ،10 تن مرغ و گوشت احتکار شده و غیر قابل مصرف کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرآنلاین، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در راستای مقابله و برخورد با احتکارکالاهای اساسی، با اشراف اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند در محلات مختلف شهرستان بندرعباس یک انبار احتکار کالای اساسی را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نمایندگان سازمان صنعت و معدن و دامپزشکی استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر 10 تن مرغ و گوشت احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ موسی عرب با بیان این برابر اعلام سازمان دامپزشکی استان این کالاها فاسد بوده و قابلیت مصرف انسانی ندارند ، تصریح کرد: در این خصوص 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و انبار مورد نظر پلمپ شد.

این مسئول انتظامی استان خاطر نشان کرد: احتکار کالای اساسی موجب اختلال در توزیع مناسب و به موقع کالاها شده و ثروت ملی در ید مفسدان اقتصادی قرار می گیرد که به واسطه این عمل اموال و ثروت های نامشروع تحصیل ، و در دراز مدت مانع جدی جهت گردش صحیح ثروت در جامعه می گردد و پیامدهای منفی آن وارد آمدن فشارهای اقتصادی بر مردم و اختلال در نظام توزیع کالا و بی ثبات کردن امنیت روانی مردم می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه پلیس با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی که گاها سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد از عموم شهروندان و مردم استان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های غیرقانونی مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =