۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۷

اینبار باید بگوییم متاسفانه کشور ما یکی از کشور های است که دارای بیشترین آمار تصادف و مرگ و میر ناشی از آن است.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مرسی از این کار با حوصله...
  • بدون نام IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    خدا رو شكر كه تو استان البرز اين آمار صفره
  • مریم IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    ممنون از اطلاعات کامل این فایلی که گذاشتین
  • بدون نام IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    مهم ترین عامل تصادفات اول خود مردم هستن دوم خودروهای ضعیف هستن وسوم جاده ها میباشند از مردم که بگذریم که هیچ رعایت نمی کنند این خودروها هم اصلا قابل اعتماد نیستند اگر به ماشینهای آمریکایی نگاه کنید میبینید که چقدر سایزو اندازشون بزرگه و خودتون بهتر میدونید چی بگم
  • الف IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا باید كشته شدن 30 نفر از هموطنان ما در تاریخ دوشنبه 9 مرداد و در شهرستان سرپل ذهاب از توابع استان كرمانشاه بر اثر تصادف در جاده موسوم به جاده مرگ جایی در بین اخبار شما نداشته باشد؟!!!!! تو را به خدا به داد مردم این منطقه برسید این جاده ی لعنتی همه را كشت.مسئولان كجا هستند؟!! سالانه هزاران نفر در این جاده دوطرفه و بسیار شلوغ كشته می شوند.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    کشته های جاده ای در ایران معادل سقوط یه ایر باس در هر 2 روز می باشد!!!
  • اکبر IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    سرپل ذهاب دیگه کجاست....
  • بدون نام CA ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    ممنون از اطلاع رسانی قشنگ و با حوصلتون
  • mis IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    ما نه جاده خوب داریم نه ماشین خوب
  • بدون نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    like!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    90 درصد مشكلات مربوط به جنايت‌كاراني است كه در صنايع خودرو سازي تابوت‌هاي سرعت مي‌سازند. مگر از اين تصادفات در كشورهاي ديگر كم پيش مي‌آيد، كشورهايي كه آمار معتادان به الكل و موارد ديگر كم نبوده و درصد بالاي تصادف ايجاد مي‌كنند ولي همه آنها از تصادف جان سالم به در مي‌برند!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    ولي همه آنها از تصادف جان سالم به در مي‌برند!! چون ماشين‌هايشان مثل مقوا له نمي‌شود و بدنه آنها از چارچوب محكمي برخوردار است. حتي در موارد بسياري، ماشين متلاشي شده‌است ولي راننده سالم مانده است!!! ولي در اينجا ماشين با يك تصادف ساده ماشين جمع مي‌شود و راننده يا سرنشينان در بين آهن‌ها گير مي‌كنند و يا همان آهن‌پاره‌ها و شكستن شدن قطعات غير استاندارد مانند آلت قتاله به قلب و جان مردم بيچاره مي‌نشيند.
  • ali IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    شکل خود مردم هستند . متاسفانه هیچ کسی قوانین را رعایت نمیکند . حتی اگر بهترین جاده ها و خودروها در اختیارمان باشد بازم وضعیت اینگونه هستش.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    استانداردهای جاده ای و کیفیت خودرو یکی از عوامل مهم بر نحوه رانندگی می باشد راننده آخرین حلقه این زنجیره می باشد
  • بابک US ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    به خدا این ماشین نیست که دست مردم میدند . هیچ ایمنی نداره .
  • سوگلی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
    0 0
    عزیز من البته حودروهای ما که اکثراکاغذی اند اما این خودروی که در تصویر هست متعلق به کارخانه شورلت امریکاست که اینجوری شده حالا فکر کن اگر این ماشین پراید بود چه میشد (مثل لواشک میشد)
  • رشید IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
    0 0
    بانهایت تاسف خاله من ودوتااز پسر خاله هام از قربانیان این حادثه بودن .واقعا نمیدونم این بودجه ها چرا بیشتر در مراکز استانها صرف زیبایی و توسعه فضای سبز ونقاشی روی دیوارها میشه واین طرف قضیه هموطنان ما بخاطر کمبود بودجه وتقسیم ناعادلانه سرمایه جانی ومالی ومدیران ناکارامد و محافظه کار" باید از بین اهن پاره وشیشه خورد شده ماشین ها بیرون کشیده بشن ...
  • خوشحال DE ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    0 0
    این خودروها حکایت آش خالن بخوریم پامونه نخوریم پامونه.
  • بیگی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 0
    شعار الکی ندهید.شما بگردید ببینید پلاک عقب چند درصد وانت نیسان هااز پشت گارد قابل خواندن است؟یعنی پلیس تمی بیند یا نمیخواهد ببیند؟کمپرسی ها چطور؟
  • جواد IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
    0 0
    بلاخره باید یجور نشون بدن خودروهاشونو
  • ب IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
    0 0
    اگر امار رانندگان تصادفی را ببینید سن انها حتما بین 30 تا 45 است چون الکی گواهینامه گرفتند