استکبار از طریق فضای مجازی به دنبال ضربه‌زدن به کشور است

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: استکبار در این برهه حساس از ۴۴سالگی انقلاب، به دنبال ضربه‌زدن به کشور از طریق فضای مجازی بوده و حضور فعال بسیجیان در فضای مجازی و اشرافیت آنان بر مشکلات جامعه می‌تواند به تولید محتوا و افزایش سواد رسانه‌ای کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و مدیران بسیج سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل سازمان تبلیغات قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط استثنایی است. امروز شرایط ویژه بر کشور حاکم است که به سبب دشمن با صف‌آرایی در همه زمینه‌ها در مقابله با شماست.

او افزود: مقام معظم رهبری جنگ ترکیبی دشمن را نسبت به ما بارها گوشزد کرده‌اند، خط معلوم، دشمن و عمل دشمن نیز کاملا آشکار است بنابراین فرماندهان پایگاه‌ها باید نسبت به امور محلات اشرافیت کامل داشته باشند.

فرمانده ارشد نظامی استان گفت: ما باید برای نقش‌آفرینی در این سرزمین آماده باشیم، فقط اینکه خودمان را بشناسیم کافی نیست بلکه باید برای نقش‌آفرینی در کل دنیا آماده شویم، لذا جاذبه حضور جوانان و نوجوانان را در محله‌ای که شما فرماندهان آن هستید افزایش دهید و درب پایگاه‌ها را به روی همه باز کنید، ما نمایندگان جمهوری اسلامی ایران هستیم.

این مسئول ادامه داد: ما باید چهارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان معرفی کنیم.، خدا، حاج قاسم را در قالب یک انسان فرستاد تا یاور ما و دین و میهن باشد و بنده بدون اغراق و با باور خودم می‌گویم که شما فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، قاسم سلیمانی‌های محله‌های جمهوری اسلامی ایران هستید.

سردار آتانی در پایان یادآور شد: آنچه مسلم است استکبار در این برهه حساس از ۴۴سالگی انقلاب، به دنبال ضربه‌زدن به کشور از طریق فضای مجازی بوده و حضور فعال بسیجیان در فضای مجازی و اشرافیت آنان بر مشکلات جامعه می‌تواند به تولید محتوا و افزایش سواد رسانه‌ای کمک کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که در جشنواره مالک اشتر کشور حائز رتبه برتر شده بودند تقدیر به‌عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1650085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =