نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلا IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    واااااااااااااااااااااااااای..تا کی باید چوب بی کفایتی آقایون رو بخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    هر دم از این باغ بری میرسد.خدایا مسئولین ما را به راه راست هدایت بفرما اگه نشد راه راست رو به سمتشون کج بفرما
  • ايراني IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    براي احراز پست بايد تعهد داشت تعهد يعني مسيوليت مسيوليت يعني پاسخگويي كسي كه پاسخگو نيست مثل اين آقا پس تعهد ندارد واين بسيار خطرناك است واي بحال ملت ايران با اين باصطلاح مسئولين
  • رحیم DK ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
    0 0
    حریف جوانمرد رو داشتید؟ یارو بیهوش شده اما این آقا هنوز داره به مشت زدن ادامه میده