چرا هتل لاله هنوز هم میان مسافران محبوب است؟

تهران به‌عنوان شهری بزرگ، شلوغ و پرترافیک، پایتخت ایران شناخته می‌شود و پذیرای میهمانان از شهرهای مختلف ایران و کشورهای خارجی است.

شاید در نگاه اول ازدحام این شهر خودنمایی کند، اما نمی‌توان امکانات و جذابیت‌های بسیار زیاد آن را انکار کرد. موزه‌ها، مراکز تاریخی و فرهنگی، کاخ‌های متفاوتی که در تمام شهر می‌درخشند و پارک‌های جنگلی، تنها بخش کوچکی از جذابیت‌های تهران است. علاوه بر آن پیشرفت خدمات درمانی و مراکز پزشکی برتر باعث شده که هرساله تعداد زیادی از بیماران از شهرهای مختلف و یا کشورهای هم‌جوار، تهران را برای درمان انتخاب کنند.

برای اقامت در تهران راه‌های متفاوتی وجود دارد. در این میان اقامت در هتل های تهران یکی از بهترین روش‌ها است. همچنین برخی از هتل‌ها مانند هتل لاله تهران با ارائه خدمات بسیار مرغوب و باکیفیت، محبوبیت زیادی در بین مسافران ایرانی و خارجی دارند. در ادامه قصد دارم امکانات متفاوت این هتل، دسترسی شهری و علت‌های محبوبیت آن را بررسی کنم. همراه من بمانید.

معماری هتل لاله تهران

هتل لاله یا همان هتل اینترکنتیننتال سابق، در سال ۱۳۴۹ در خیابان حجاب تهران تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد و بعد از انقلاب با گسترش شعب خود تبدیل به هتل بین‌المللی شد. امکانات و خدمات متفاوت این هتل باعث شد جزء بهترین هتل های تهران شناخته شود و رضایت بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را جلب کند.

ساخت و طراحی این هتل توسط یک معمار معروف آمریکایی به نام نیل پرینس انجام شده است. این معمار در طراحی هتل از سبک‌های مختلفی استفاده نمود و درنهایت دسترنج تلاش او هتلی زیبا همراه با معماری بسیار خوب شد. طراحی این هتل در مساحتی حدود ۱۶ هزار مترمربع و ۱۳ طبقه انجام شده است. همچنین این هتل درمجموع دارای ۳۸۰ واحد اقامتی است تا رفاه تعداد زیادی از گردشگران و توریست‌های ایرانی و خارجی را به ارمغان بیاورد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد در طراحی این هتل، چشم‌انداز اتاق‌های آن است که به سمت رشته‌کوه‌های البرز هستند. علاوه بر آن هتل به پارک‌ها و فضای سبز اطراف هم دسترسی دارد و هوای مطبوع آن‌ها هم در کیفیت هوای اطراف هتل تأثیرگذار است.

هتل لاله تهران چه خدمات و امکاناتی دارد؟

چرا هتل لاله هنوز هم میان مسافران محبوب است؟

خب درصورتی‌که این هتل را برای اقامت چندروزه در تهران انتخاب کردید، بهتر است با امکانات و خدمات متعدد آن‌هم آشنا شوید. با ورود به این هتل زیبا، اولین چیزی که خودنمایی می‌کند، رمپ ورودی راحت آن است که گزینه بسیاری مناسبی برای افراد ناتوان است. علاوه بر آن آسانسور مخصوص ویلچر هم تعبیه شده تا همه افراد با شرایط مختلف جسمی بتوانند از امکانات هتل استفاده کنند.

اینترنت رایگان در لابی هتل و تمامی اتاق‌ها، سرویس رفت‌وبرگشت به فرودگاه و آرایشگاه مردانه را هم باید به خدمات دیگر این هتل اضافه کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید از خشک‌شویی، خدمات تور و تبدیل ارز، خدمات اسپا، دستگاه‌های خودپرداز متعدد و اتاق چمدان بهره ببرید.

اگر دوست دارید در هنگام اقامت در هتل تفریحات مختلفی را تجربه کنید، هتل لاله تهران امکانات تفریحی مختلفی را برای شما در نظر گرفته است. استخر، سونا خشک و بخار، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و ماساژ بخشی از امکانات تفریحی این هتل است تا اقامتی لذت‌بخش در تهران را تجربه کنید.

سالن‌های هتل لاله

در بین هتل های تهران، هتل لاله دارای چند سالن بسیار زیبا و مجلل برای برگزاری انواع مراسم‌، کنفرانس‌ و همایش و جلسات کاری است. به‌طور مثال سالن تیاره، سالن چشم‌انداز و سالن گلزار در این هتل قرار دارند و گزینه بسیار مناسبی برای اجرای مراسم عقد و عروسی و جشن‌ها محسوب می‌شوند.

چرا هتل لاله هنوز هم میان مسافران محبوب است؟

مسافرانی که از کشورهای مختلف به این هتل می‌آیند می‌توانند به‌راحتی با پرسنل هتل ارتباط برقرار کنند؛ زیرا کارمندان این هتل به چند زبان مختلف مانند ترکی استانبولی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. همچنین پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و محدودیتی زمانی خاصی ندارد.

ویژگی رستوران‌های هتل لاله تهران

رستوران‌های این هتل با برخورداری از مجموعه‌ای باتجربه و آشپزهای مطرح، بهترین غذاهای شرقی و غربی را با مزه و طعمی خوشایند ارائه می‌دهد. همچنین چند رستوران با فضاهای مختلف در این هتل ساخته‌شده تا شما گزینه موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید. به‌طور مثال رستوران نمکدون یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های این هتل است و انواع غذاهای سنتی ایرانی را طبخ می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید: تماشای قلعه مارکوه رامسر را از دست ندهید

همچنین در کنار طبخ غذاهای خوشمزه، باید به معماری تحسین‌برانگیز این رستوران‌ هم اشاره کرد که با المان‌های سنتی ایرانی تزئین شده است. در اینجا الگوهای فرش ایرانی روی دیوار نگاشته شده و منویی متنوع از انواع غذاهای اصیل ایرانی به مشتریان تقویم می‌کند.

علاوه بر رستوران نمکدون می‌توان به رستوران‌های دیگری مانند رستوران تابستانی اشاره کرد که در کنار استخر هتل قرار دارد و در آن انواع غذاهای خوشمزه سرو می‌شود. همچنین رستوران چینی تیاره با سبک معماری چینی طراحی‌شده و طعمی متفاوت از غذاهای شرقی و چینی را به مشتریان و مسافران ارائه می‌کند.

رستوران روتیسری هم با طراحی زیبای خود، لذت طعم انواع غذاهای فرنگی و فرانسوی را برای شما فراهم می‌کند.ا ین رستوران چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای به شهر دارد و از رنگ قرمز به نشانه گل لاله، به میزان بیشتری در طراحی آن استفاده شده است.

کلام آخر

هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی و نبش خیابان حجاب قرار دارد و برای رسیدن به خیابان فاطمی می‌توانید از خودروی شخصی، مترو و تاکسی‌های تهران استفاده کنید. این هتل ۵ ستاره در کنار امکانات متنوع و به‌روز خود، قیمت مناسبی دارد و گزینه خوبی برای اقامتی خوش در تهران، استفاده از رستوران‌های مرغوب و سالن‌های همایش و جشن‌ها محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1661916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =