برگزاری اولین دوره تربیت متصدی حمل و نقل جاده‌ای در هرمزگان

صبح امروز، نخستین گردهمایی معرفی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک با حضور فعالان و مدیران برجسته ی صنعت حمل و نقل جاده ای هرمزگان در سالن همایش های تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد.  

به گزارش خبرآنلاین، انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل جاده ای هرمزگان با همکاری «آکادمی آگه»، جهاد دانشگاهی، شرکت نگین ترابر ایران خلیج فارس، پارک علم و فناوری هرمزگان، به معرفی نخستین گردهمایی دوره مهارت افزایی منابع انسانی صنعت حمل و نقل و لجستیک تحت عنوان «اولین دوره تخصصی تربیت متصدی حمل و نقل جاده ای» پرداختند. در حاشیه نشست، مزایای اجرای این طرح در صنعت حمل و نقل هرمزگان و نقش آموزش در مدرن سازی این صنعت و مشاغل پیرامون آن تشریح شد.

بهروز گلپاگن، رییس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل جاده ای کالا بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت:« آموزش بهترین روش برای سرمایه گذاری در رابطه با کار است. در این راه هر هزینه ای هم صورت بگیرد، هیچ اشکالی ندارد». وی خاطر نشان کرد:«این صنعت در زمینه آموزش نبایستی از سایر حوزه عقب بماند زیرا مطالعه و سواد و داشتن دیدگاه علمی به هر تخصصی در موفقیت هر انسانی نقش بسزایی دارد».

بهروز گلپاگن تصریح کرد:« آموزش همواره به عنوان وسیله ایی کارآمد، مطمئن در جهت بهبود کیفیت ها است و یک وظیفه اساسی در سازمان ها و یک فرآیند مداوم است و موقت و تمام شدنی نیست».

در پایان نشست «حسن رحیمی»، مدیر عامل شهرک حمل و نقل بندرعباس، «رضا شاکر» عضو عضو هیئت مدیره انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس، «هادی جوادی»، نائب رئیس انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس به صحبت پرداختند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1663574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =