اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز پذیرای زائران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در پی بسته شدن مرزهای زمینی به سمت عراق، با دستور استاندار کرمان و همکاری سپاه ثارالله، تدابیر لازم برای اسکان، استراحت و غذای زائران در اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز اندیشیده شده است‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رحمان جلالی عنوان کرد: در پی ازدحام زائران و کمبود امکانات در مرزهای عراق، با تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مرزهای شش‌گانه به سمت عراق بسته شد.
وی افزود: سفرهای زمینی مردم به صورت وسیله شخصی، اتوبوس و ریلی برای زیارت اربعین منتفی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: برای زائرانی که در پایانه‌های مرزی حضور دارند، تمهیداتی پیش‌بینی شده که جای نگرانی وجود ندارد.
وی گفت: از هم استانی‌ها درخواست داریم که به هیچ عنوان به سمت مرزها حرکت نکنند، چون ظرفیت پارکینگ‌ها تکمیل شده و جایی برای خودروهای وجود ندارد.
جلالی ابراز داشت: به حوزه راهداری نیز ابلاغ شده و اتوبوسی از مبدا شهرها به سمت مرزها حرکت نخواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: با دستور استاندار کرمان و همکاری سپاه ثارالله تدابیر لازم برای اسکان، استراحت و غذای زائرانی که در مرز شلمچه و حوزه اهواز با مشکل مواجه شدند، اندیشیده شده و زائران می‌توانند به اردوگاه لشکر ثارالله در اهواز مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: برای زائرانی که در سامانه سماح ثبت‌نام و حق بیمه پرداخت کردند، نیز تدابیری دیده شده که ضرر مالی به آنها وارد نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خاطرنشان کرد: هیچگونه گذرنامه‌ای برای اربعین، صادر و یا تمدید نخواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1672079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =