استاندار کرمان: ‍قرارگاه لشکر ثارالله در شلمچه فعال می‌شود

استاندارکرمان در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: قرارگاه لشکر ثارالله کرمان در ابتدای جاده اهواز خرمشهر فعال شده و به زائران پیاده‌روی اربعین ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدمهدی فداکار در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور عنوان کرد: استان کرمان امسال با در اختیار گرفتن زمینی از سپاه، قرارگاه لشکر ثارالله را در ابتدای جاده «اهواز – خرمشهر» فعال کرده که بخشی از بار زائران پیاده‌روی اربعین در مرز شلمچه از دوش استان خوزستان کاسته می‌شود.
وی با اشاره به زائران خارجی اربعین حسینی نیز که از مرزهای شرقی وارد کشور و استان کرمان می‌شوند، گفت: موکب ماهان واقع در نزدیکی پلیس‌راه «کرمان – ماهان» برای زوار خارجی آماده و تجهیز می‌شود.
استاندار کرمان افزود: در سال‌های اخیر جمع کثیری از زوار خارجی اربعین حسینی را داریم که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌روند و لذا مسائل بهداشت، امنیتی و تغذیه‌ای آنها برنامه‌ریزی می‌شود.
به گزارش خبرآنلاین؛ نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با استان‌های سراسر کشور برگزار گردید.
محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در سفر به پایتخت، شخصا در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی شرکت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر اعضای ستاد استانی اربعین کرمان در این نشست مجازی حضور داشتند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1646835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =