فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند

ایرنا نوشت: به غیر از فیلم مورد انتظار؛ «گرگینه در شب - Werewolf By Night» چند فیلم دیگر در ماه اکتبر به پلتفرم دیزنی پلاس اضافه می‌شود.

دارم لاین - Drumline (خط طبل) به کارگردانی شارل استون سوم- Charles Stone III یکی از این آثار است. درام لاین، یک کمدی درام است که در آن نیک کانن - Nick Cannon بازیگر موسیقیدان آمریکای ایفای نقش می‌کند.

دارم لاین یک داستان سرگرم‌کننده با پیامی مثبت در مورد کار کردن با هم به عنوان یک تیم برای دستیابی به پیروزی است که از هفتم اکتبر آماده پخش خواهد بود.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند



گرگینه در شب - Werewolf By Night ساخته مایکل جاکینو - Michael Giacchino هم داستان یک ابرقهرمان گرگینه - lycanthrope است که با استفاده از توانایی‌هایی که دارد و از نسل خونی‌اش به او منتقل شده، با شیطان می‌جنگد.

در این فیلم که هفتم اکتبر به دیزنی پلاس می‌آید، گائل گارسیا برنال - Gael García Bernal، لارا دانلی - Laura Donnelly و هرین سنسوم هاریس - Harriet Sansom Harris ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند



عنوان فیلم دیگری که ۱۴ اکتبر به پلتفرم دیزنی پلاس اضافه می‌شود، جهش یافته‌های جدید - The New Mutants به کارگردانی جاش بون است که بر اساس یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام از شرکت مارول کامیکس ساخته شده است.

در این فیلم که به عنوان سیزدهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به‌شمار می‌رود، آنیا تیلور-جوی Anya-Josephine Marie Taylor-Joy، می‌سی ویلئامز - Margaret Constance \"Maisie\" Williams، چارلی هیتون - Charlie Heaton، بلو هانت - Blu Hunt، هنری زاگا – Henry Zaga و آلیس براگا Alice Braga Moraes - ایفای نقش می‌کنند.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند


موزیکال لایو اکشن به سوی جنگل – آواز گروهی - Into The Woods – Sing-Along دیگر فیلمی است که از ۱۴ اکتبر در پلتفرم دیزنی پلاس اضافه می‌شود.

این موزیکال طنزآمیز و صمیمانه داستان‌های کلاسیک سیندرلا (آنا کندریک)، شنل قرمزی (لیلا کرافورد)، جک و لوبیا (دانیل هاتل استون) و راپونزل (مکنزی ماوزی) را دنبال می‌کند که همگی توسط یک داستان اصلی به هم گره خورده‌اند.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند



هالک: جایی که هیولاها سکونت دارند - Hulk: Where Monsters Dwell هم که در روز ۲۸ اکتبر، درست به وقت هالووین نمایش داده می‌شود، یک ماجراجویی خانوادگی سرگرم‌کننده است که در آن کابوس شرور قصد دارد دنیا را تسخیر کند، اما اگر بچه‌های خوب بتوانند او را متوقف کنند، دیگر قادر به این کار نخواهد بود.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند


و آخرین فیلمی که در روز ۲۸ اکتبر به دیزنی پلاس می‌آید، آلوین و سنجاب‌ها: جیرجیر - Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel است.

فیلم‌هایی که در ماه اکتبر به دیزنی پلاس می‌آیند



آلوین، سایمون و تئودور گمان می‌کردند که به شهرت جهانی دست یافته‌اند، اما محبوبیت آن‌ها در آستانه سقوط است، زمانی که آن‌ها در قلمرو جدید با سنجاب‌های زن به نام The Chipettes به نام‌های بریتانی، النور و ژانت مواجه می‌شوند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =